Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
lientje69
19-02-2026 om 02:18
En wéér wakker door pijn. Ik heb een slechte week. Oorzaak onbekend helaas.
Dolfje
19-02-2026 om 07:45
Omdat ik gisteren vanaf 15 uur in de middag tot 23:30 heb zitten janken heb ik vannacht een soort van geslapen. Ben alleen nu alweer wakker en nog wel doodmoe . Hoef pas vanmiddag en vanavond te werken dus had nog wel een uurtje of wat door willen tukken.
kerst
20-02-2026 om 02:31
Ook alweer wakker.
Nou weer gezeik met de onderburen..
Huis inrichten ook nog niet klaar dankzij de renovatiedoelenvan woningstichting.De vraag naar zonnepanelen is enorm gezakt en dus hebben wij huurders ze u ook gekregen.
Wanneer komt mijn leven eens in rustiger vaarwater?!
lientje69
20-02-2026 om 06:40
Dat rustiger vaarwater zou zeker fijn zijn kerst, heb er hier ook behoefte aan. Hier ben ik ook weer vanaf half 5 wakker. Veel te vroeg.
Dolfje
20-02-2026 om 08:36
Ik was ook ontzettend onrustig vannacht. Moet zo naar het ziekenhuis voor een mri van mijn knie en mijn benen lagen de hele nacht te draaien en bewegen( de reden van de mri ook dat ik 1 knie af en aan al een dik jaar pijn heb).
Lagen om 22 uur in bed want we hadden een stroomstoring, om 23:15 ging alles weer aan dus uit bed overal de lichten uit doen en de tv etc.
Kaassoufflee
20-02-2026 om 08:59
Heel vaak wakker geweest vannacht. Ik heb me gisteravond opgepept om naar een muziekexamenconcert van mijn oudste zoon te kunnen. Elke keer met een van de liedjes direct in mijn hoofd zodra ik wakker werd. Gevoelsmatig wel 20 keer….
Ik weet dat ik wel een paar dagen de effecten van het uitje ga voelen ivm het herstellen van mijn operatie. Maar ik heb nu 3 hele dagen niks op de agenda staan. Volgende week 4 medische afspraken en that’s it.
Het was in ieder geval de moeite waard: mijn zoon is autistisch en had optredens in een gelegenheidsband van medeleerlingen en kwam bij het laatste liedje helemaal los. Hij stond vol in het licht en het was prachtig om te zien hoe hij zelf ook genoot (en nu stromen mijn tranen als ik eraan terugdenk en de video ervan zie)
GroenTuintje
20-02-2026 om 11:24
ik lag halfwakker door gepieker over misschien andere baan. Maar heb nu besloten om het niet te doen. En een rust dat mij dat geeft. Dat zegt alles denk ik. Ik wacht tot er echt iets passends voorbij komt. Voor nu is mijn huidige baan best okay, rustig en zekerheid. Niet onbelangrijk na een roerige periode.
Dolfje
22-02-2026 om 08:53
Heel laat naar bed ivm verjaardagsbezoek en veel te vroeg wakker. Mijn neus zat dicht en ik was helemaal uitgedroogd van het met mond open slapen.