Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Uur of 6 denk ik wakker. Last van knie en hup mijn gedachten zijn bij wakker ook meteen alert en opdringerig. 7 uur maar opgestaan en op de bank. Ga zo broodjes smeren om mee te nemen en als man straks op staat ontbijten en daarna gaan we naar het vliegveld.

diep geslapen want gedroomd, werd wel regelmatig wakker, maar wel weer te kort (6,5 uur oid)

Ik werd voor mijn doen heel laat wakker, om half zeven. Met een gevoel alsof het drie uur was. Mijn kat was wel blij dat ik eindelijk teken van leven gaf, die verveelde zich 

Dolfje, fijne vakantie! 

Ik werd eerst veel te vroeg wakker daarna dommelde ik weer in slaap, om vervolgens mij rot te schrikken van iets op zolder wat instortte (een vol wasrek

Fingers crossed, ik slaap de laatste paar nachten eindelijk iets beter lijkt het wel.  Wel nog veel wakker ,maar redelijk snel weer afzakken en geen uren plafonstaren. Hoop dat dat zo blijft.

dan schrik je je rot groentje...niet fijn,

Fijn Lientje... iets meer slaap doet een mens goed.

Hier weer halve nacht beneden gezeten...dus nu een half mens...

Fijn Lientje 🙂

Ik slaap momenteel redelijk nu ik overdag genoeg beweging heb. Liefst buiten. En als ik niet voor 10 uur een afspraak heb. Mijn lichtbril elke avond gebruik.
 (Maar hangt van nog veel meer factoren af.)

Leatje schreef op 30-01-2026 om 09:40:

dan schrik je je rot groentje...niet fijn,

Fijn Lientje... iets meer slaap doet een mens goed.

Hier weer halve nacht beneden gezeten...dus nu een half mens...

Ja het was een enorme knal  

Vandaag (gistermiddag eigenlijk) ben ik succesvol geopereerd en ik lig nog een nachtje in het ziekenhuis. Na 2x anderhalf uur slaap lijkt het nu gedaan. Morgen (vandaag eigenlijk) weer naar huis. Daar zal ik wel weer een betere nacht slapen. 

Kaassoufflee schreef op 31-01-2026 om 03:34:

Vandaag (gistermiddag eigenlijk) ben ik succesvol geopereerd en ik lig nog een nachtje in het ziekenhuis. Na 2x anderhalf uur slaap lijkt het nu gedaan. Morgen (vandaag eigenlijk) weer naar huis. Daar zal ik wel weer een betere nacht slapen.

Toch nog anderhalf uur geslapen na de ‘pauze’ 🙂

wat fijn dat de operatie succesvol was! Ik duim voor een goed herstel en dat alles goed blijft gaan. Je lijkt er erg nuchter onder, dat vind ik knap. Niet schrikken als er toch nog een schrikreactie komt bij jezelf, dat is ook ok hè.

Beterschap kaassouflé!

Net de vaatwasser uitgeruimd. Ik heb een kruik gemaakt en ik hoop dat ik zo weer eventjes een paar uur slaap kan pakken...

Ook op vakantie slaap ik niet door. Ondanks 30 km wandelen en een paar biertjes veel te vroeg wakker. Ik werd tussen 3 en 4 wakker, toen nog een beetje geslapen en nu is het op. Het is hier een uur vroeger en nog pikdonker.

Dolfje schreef op 01-02-2026 om 07:43:

Ook op vakantie slaap ik niet door. Ondanks 30 km wandelen en een paar biertjes veel te vroeg wakker. Ik werd tussen 3 en 4 wakker, toen nog een beetje geslapen en nu is het op. Het is hier een uur vroeger en nog pikdonker.

Vervelend! Alcohol slaap je onrustiger van.

Wel knap 30 kilometer wandelen 👍

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.