Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Dolfje schreef op 22-01-2026 om 07:43:

Man had gisteravond opgezocht en nu denken we dat het dit is :
https://www.stichting-restless-legs.nl/plmd/
Het is wel vooral mijn rechterbeen. En ik heb nu wat spanning omdat mijn vader in het ziekenhuis ligt

Wat je kunt proberen, (klinkt beetje gek), is een stuk Sunlight zeep in je bed leggen. Mij helpt het.

Anders probeer magnesium citraat, maar overleg eerst met de apotheek als je ook medicatie gebruikt.

Oh ja sunlight, straks eens bij kruidvat kijken in mijn pauze. Weet nog dat ik vroeger in mijn thuiszorgwerk wel vaker van die stukken zeep in bed vond bij de mensen.

Sterkte met de spanningen om je vader Dolfje!

Sunlight is dus gewoon niet meer te krijgen hier!

Dolfje schreef op 22-01-2026 om 13:14:

Sunlight is dus gewoon niet meer te krijgen hier!

Tegenwoordig alleen nog online verkrijgbaar vrees ik.

Doodmoe, maar m’n hoofd wil nog niet helemaal meewerken in het gaan slapen 

wakker...mijn fr. Shoulder maakt me helemaal gek snachts....ik zit nu op de bank....pffff zo'n  pijn... niet fijn

ik meld me ook weer.. Al een uur wakker.

Leatje, heb je geen medicatie?
Mijn moeder kreeg vroeger hiervoor Piroxicam.Misschien nog een tip?
 (Alleen op recept)

goedemorgen kerst...ook vroeg dus. Nee geen medicatie....ik krijg nog een injectie. Maar dat duurt nog 2.5 weken. Ik ga even googlen wat jij noemt. 

Hier om 5u wakker en mijn hoofd schoot 'aan' waardoor ik dus niet meer kon slapen.  

veel te vroeg wakker, terwijl ik mag uitslapen

Ik ook te vroeg wakker. Heb andere maat beha bijbesteld om het verschil te voelen, na de operatie ben ik te laat. En kan gewoon retour. Terwijl ik overdag ongeveer apathisch ben van de spanning en onzekerheid en eigenlijk alle tijd heb, doe ik dus niks…maar goed, ik ga er nu maar uit en eens wel dingen doen, ik heb gisteravond een lijstje gemaakt dat ik wil afvinken.

Hier had ik afgelopen nacht ook een slechte nacht weer met weinig slaap.  Vanavond maar op tijd mijn bed in , ik had vandaag een zware dag. Hopelijk lukt het vannacht wel te slapen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.