Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
Schoondochter
04-10-2025 om 05:02

Mijn kat maakte me net wakker omdat hij onder de dekens wilde. Die ligt nu als een malle te spinnen. Zo gezellig dat ik niet meer slapen kan/wil.
GroenTuintje
04-10-2025 om 09:16
Schoondochter schreef op 04-10-2025 om 05:02:
Mijn kat maakte me net wakker omdat hij onder de dekens wilde. Die ligt nu als een malle te spinnen. Zo gezellig dat ik niet meer slapen kan/wil.
Hier een kat die mij meerdere keren wakker maakte om voedsel vannacht
en daarnaast had ik te laat en te zout gegeten waardoor ik telkens dorst had en moest plassen. Onrustige nacht dus.
lientje69
05-10-2025 om 07:23
Enige dag dat ik uit kan slapen en al om half 7 klaar wakker.
Na bijna een uur woelen en draaien er maar uitgegaan.
GroenTuintje
05-10-2025 om 08:46
lientje69 schreef op 05-10-2025 om 07:23:
Enige dag dat ik uit kan slapen en al om half 7 klaar wakker.
![]()
Na bijna een uur woelen en draaien er maar uitgegaan.
Ja dat is ook herkenbaar hier.. uitslapen gaat gewoon niet meer. Ben allang blij als ik na 8 uur wakker word, zelfs al slaap ik pas middennacht 
kerst
06-10-2025 om 04:46
Plafonddienst.Ben nog steeds beetje boos op verhuurder die mij een stresszomer heeft bezorgd. En geld kan dat niet vergoeden.
rionyriony
07-10-2025 om 06:54
Ik ben meteen ingeslapen maar na enkele uren werd ik wakker en bleef heel langdurig sluimerend wakker zonder weer in te slapen. Lag wat te fantaseren maar niet boeiend genoeg, want om half vier had ik daar genoeg van en toen ben ik maar opgestaan.
Beetje triviaal maar wat een reden kon zijn geweest is het feit dat ik me gisteren vergist had in een kleur verf. Dat moet ik vandaag gaan rechtzetten en in plaats van lekker slapen en zo energie op te doen werd ik daar juist onrustig van zo erg dat ik niet kon slapen.
Schoondochter
08-10-2025 om 07:24
ik werd vanochtend om half vijf wakker gemaakt door mijn kat. Hij lag weer zo hard te spinnen dat mijn partner en ik allebei wakker werden.
En nu weet ik al dat partner binnenkort weer gaat zeggen dat we de deur misschien dicht moeten laten zodat de kat er niet bij komt maar ik wil dat heul niet want het is zo gezellig en fijn en warm en knuffelig enzo. Maar hij vindt het wel erg om vroeg wakker te worden gemaakt, dus hij heeft een punt. Ik wil alleen niet 
Naminokurashi
09-10-2025 om 04:56
Lig nog steeds wakker vanaf half 11 gisteravond, kom maar niet van mijn piepende ademhaling af, heb al paar keer pufjes genomen, maar helpen ho maar. Als ik zit, dan geen piepende ademhaling, maar zodra ik ga liggen, piept het zooitje. En zittend slapen word ik ook niet vrolijk van.
Poezel_en_Wip
09-10-2025 om 05:32
Naminokurashi schreef op 09-10-2025 om 04:56:
Lig nog steeds wakker vanaf half 11 gisteravond, kom maar niet van mijn piepende ademhaling af, heb al paar keer pufjes genomen, maar helpen ho maar. Als ik zit, dan geen piepende ademhaling, maar zodra ik ga liggen, piept het zooitje. En zittend slapen word ik ook niet vrolijk van.
Wat naar, dat is geen beste nacht voor je. Hoop dat je ergens nog even kunt slapen.
Dolfje
09-10-2025 om 09:05
Ik sliep een paar dagen best goed, werd gisteren pas om 8:30 wakker maar vannacht was weer een schijtnacht dus te vroeg gejuicht. Gelukkig is vandaag mijn laatste werkdag voor deze week en dan 4 dagen vrij.