Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Nou ik was vannacht ook ontzettend onrustig ben nu ook doodop.

Dolfje schreef op 29-07-2025 om 07:20:

Nou ik was vannacht ook ontzettend onrustig ben nu ook doodop.

Ja onrust herken ik. Iets met scheiding regelen…. Ik sta er compleet achter, maar mijn moeder maakt het nog erger

GroenTuintje schreef op 29-07-2025 om 08:07:

[..]

Ja onrust herken ik. Iets met scheiding regelen…. Ik sta er compleet achter, maar mijn moeder maakt het nog erger

Wat vervelend. 

Ik viel wel goed in slaap maar van 2-4:30 wakker geweest en liggen woelen.

Sliep om 2.30 uur nog niet en was om 7uur al wakker. Moet zo de deur uit, voel me belabberd 

Dolfje schreef op 29-07-2025 om 08:30:

[..]

Wat vervelend.

Ik viel wel goed in slaap maar van 2-4:30 wakker geweest en liggen woelen.

Ja het maakt het tot een grotere hel allemaal 

Continue moe. En nu niet kunnen slapen terwijl de wekker  op 7 uur staat 

lientje69 schreef op 30-07-2025 om 23:59:

Continue moe. En nu niet kunnen slapen terwijl de wekker op 7 uur staat

Ja dat heb ik dus ook. Als ik weet dat ik vroeg moet opstaan, dan ga ik juist slechter slapen 

GroenTuintje schreef op 31-07-2025 om 00:45:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. Als ik weet dat ik vroeg moet opstaan, dan ga ik juist slechter slapen

Ik ben steeds erg moe. Al weken. Heb afgelopen nacht 9.5 uur geslapen.  Doe ik anders nooit. Met als resultaat dat ik nu niet kan slapen.   Terwijl ik er gisterochtend evengoed  om 8 uur uit was en geen rustige dag had. Heel irritant dit.

[..]

Dat heb ik ook .

kerst schreef op 31-07-2025 om 04:17:

[..]

Dat heb ik ook .

Ja druk op de ketel denk ik 

lientje69 schreef op 31-07-2025 om 01:12:

[..]

Ik ben steeds erg moe. Al weken. Heb afgelopen nacht 9.5 uur geslapen. Doe ik anders nooit. Met als resultaat dat ik nu niet kan slapen. Terwijl ik er gisterochtend evengoed om 8 uur uit was en geen rustige dag had. Heel irritant dit.

Heel erg vervelend. Misschien kamillethee drinken voor het slapen gaan? Of warme douche? Iets wat lekker ontspant. Al is het nog steeds lastig soms

[..]

Hier ook, probeer zo min mogelijk afspraken in de ochtend te hebben.

Het gevoel dat ik pas aan mezelf toekom als de rest van het huis slaapt… Helpt niet echt als de wekker morgenochtend weer optijd gaat. 

Bloemenzee schreef op 05-08-2025 om 00:36:

Het gevoel dat ik pas aan mezelf toekom als de rest van het huis slaapt… Helpt niet echt als de wekker morgenochtend weer optijd gaat.

Herkenbaar (helaas)

HAHA!wait..what schreef op 05-08-2025 om 00:55:

[..]

Herkenbaar (helaas)

Hier ook herkenbaar.  Zit nu dus vroeg beneden terwijl ik zou uitslapen omdat ik vanavond avonddienst heb.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.