Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Ik word elke nacht om 5:52 wakker en echt geen idee waarom. Toen nog een uurtje geslapen tot 7 uur toen moest ik ontzettend naar de wc en toen weer liggen dutten tot 8 en toen maar opgestaan. Lagen wel veel te laat in bed want hadden bezoek. Mijn voornemen is om vanavond om 21:30 uiterlijk 22:00 te gaan slapen want moet morgen om 7 uur op want moet de komende 2 dagen van 8-17 werken en dat worden 2 lichamelijk zware dagen.

Na 5 slapeloze nachten door keelpijn, donderdagmorgen naar huisarts geweest. Antibioticakuur en pijnstillers meegekregen. Nu weer 4 nachten heerlijk geslapen!! 

hier ook keelontsteking gehad, en nu sinds 2 dagen snipverkouden en hoesten. Zijn op vakantie in warm land dus betere timing kan niet . Ik vermoed dat de airco’s de boosdoeners zijn

Klaarwakker na nog geen 4 uurtjes slaap. En geen idee waarom of waarvan.

ik werd vannacht wakker van de hitte hier op vakantie. Geen zuchtje wind, in tegenstelling tot de nacht ervoor ( toen moest ik een dekbed erbij pakken)

GroenTuintje schreef op 23-07-2025 om 08:49:

ik werd vannacht wakker van de hitte hier op vakantie. Geen zuchtje wind, in tegenstelling tot de nacht ervoor ( toen moest ik een dekbed erbij pakken)

Daarom neem ik standaard ventilator mee.

kerst schreef op 23-07-2025 om 09:09:

[..]

Daarom neem ik standaard ventilator mee.

Er staan er wel 2 hier in vakantiehuis, die had ik snel weer aangezet 

meld zich rugpijn weet geen houding meer aan te nemen 

Ook alweer om half vijf wakker.
Dit drukkende weer helpt ook niet.

Ik heb deze week wat geprobeerd nl om eerder naar bed te gaan dus om uiterlijk 22:15 lamp uit en slapen. Moest ook een aantal keer om 7 uur op voor werk. En het leek alsof ik beter sliep. Vrijdag en gisteren later naar bed, vrijdag 23:30 en gisteren 00:30 en ja hoor ik sliep weer ontzettend slecht. Had ook alcohol op dat helpt ook niet om goed te slapen natuurlijk. Was vannacht om 4:30 alweer wakker maar gelukkig nog wel wat geslapen tot zo'n 25 minuten geleden. Wel 2 onrustige nachten gehad. Vanavond dus maar vroeg weer gaan slapen.

hier meerdere keren door de kat. Die voelt zich alleen ‘s nachts

Vijf uurtjes geslapen.Paracetamol uitgewerkt en slaappil ook... flink balen 😡 Denk dat ik straks toch maar goudpapavercapsule neem. Alleen jammer van die wisselwerking met bloeddrukmedicatie. Kan ook nergens vinden hoelang die goudpapaver in je bloed blijft.

Dan sliep ik toch stukken beter op mijn vakantieadres. Minstens 7 uur elke nacht..

hier ook wakker.. al een uur lang… veel dingen aan mijn hoofd

Lig de hele nacht al wakker. En vandaag een drukke dag, want we gaan vandaag op vakantie….

Alweer een poosje wakker. Boek uitgelezen maar nog niet kunnen slapen. Dit gaat al maanden zo, de ene nacht beter dan de ander. Na de vakantie toch maar eens naar de huisarts ik zou heel graag wat uitgeruster willen zijn. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.