Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Schoondochter schreef op 08-07-2025 om 08:28:

[..]

Uh nee. Mannen zijn ook mensen, en piekeren ook.

Ja tuurlijk, en vrouwen zijn nog een graadje erger erin

6 uurtjes slaap vannacht gehad.

kerst schreef op 09-07-2025 om 10:32:

6 uurtjes slaap vannacht gehad.

Hier nog minder. Echt hopeloos momenteel. 

Vannacht aardig geslapen. Mag ook wel want gisternacht van 12 tot 5 wakker gelegen. Geen gepieker, gewoon wakker. Gaat in periodes. Soms af en toe zo'n nacht. In mei en juni heel veel van die nachten. Zal echt wel de perimenopauze zijn. Bijna zomervakantie, hoop dat ik dan wat bij slaap en uitrust. Anders toch maar naar de huisarts.

hier vaak ook rond middennacht wakker, te koud, te warm, kat tikt tegen de deur… ik moet plassen , slechte droom, te veel piekeren/ stress

Nou ik werd vanmorgen pas om 8:20 wakker, wist niet wat me overkwam. Was vannacht best wel een aantal keer wakker om te plassen maar verder ok geslapen. Mag wel vaker zo'n nacht.

En dat was eenmalig want nu al ff wakker. Het gezeik met mijn moeder is nu helemaal erg.

Dolfje schreef op 10-07-2025 om 05:50:

En dat was eenmalig want nu al ff wakker. Het gezeik met mijn moeder is nu helemaal erg.

Hier om 22.30 uur gaan slapen en om 4.30 uur wakker. 

Dolfje schreef op 10-07-2025 om 05:50:

Hier weer eens een goede periode met moeder… en zo gaan we door ups and downs..

Ik had weer een dramanacht vandaag.. Droomde steeds dat ik me had verslapen en schoot dat wakker. Hoop toch echt vannacht  eens een beetje goed te slapen.

Ik hoop het ook Lientje en de rest. Gun iedereen een goede nachtrust.

Ben alweer wakker vanaf 2.00......Ben benieuwd of ik nog in slaap val voor de wekker om 6.00 gaat.

Nou, nog een half uurtje geslapen waarna ik uit een droom wakker schrok (ik droomde dat ik me verslapen had 🙃). Om 5.30 maar opgestaan. Laatste werkdag voor de vakantie dus hoop dat ik dan wat bijslaap😴)

ik had een verstikkend gevoel vannacht, ook shit ik vraag mij af of ik slaapapneu heb 

Maheiden schreef op 11-07-2025 om 06:30:

Nou, nog een half uurtje geslapen waarna ik uit een droom wakker schrok (ik droomde dat ik me verslapen had 🙃). Om 5.30 maar opgestaan. Laatste werkdag voor de vakantie dus hoop dat ik dan wat bijslaap😴)

Sterkte deze laatste dag. Hoop dat je in de vakantie wat kunt bijkomen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.