Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

15-10-2023 om 03:11

gisteren migraine gehad en de halve dag geslapen. Dus nu wakker... Maar wel gezellig. Snurkende vriend en snurkende kat 

Man uitgezwaaid  voor 14 dagen ( voor werk weg ) en ik kan niet meer slapen. Dus ben al vanaf 3.30 wakker. Altijd fijn als je een drukke dagdienst  erachteraan moet werken, maar niet heus.

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

30-10-2023 om 07:17 Topicstarter

Dat wordt een lange dag voor je, Lientje. Succes.

nachtmerrie 

Jakkes  rode kater. Hopelijk  slaap je nu wel lekker.
Ik ben vroeg wakker  want ik moet  werken vandaag.   Rommelig  nachtje. Zoals  zo vaak de laatste tijd.

lientje69 schreef op 09-11-2023 om 06:05:

Jakkes rode kater. Hopelijk slaap je nu wel lekker.
Ik ben vroeg wakker want ik moet werken vandaag. Rommelig nachtje. Zoals zo vaak de laatste tijd.

Nope moet ook zo werken. 

Dag goed  doorgekomen  rooiekater?

Hier kan ik ook weer eens niet slapen.  Gelukkig  morgen wel vrij.

Ik lig wakker vanwege stress van het werk. Blijf maar malen over de open eindjes.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

11-11-2023 om 05:02

alhambra schreef op 11-11-2023 om 04:39:

Ik lig wakker vanwege stress van het werk. Blijf maar malen over de open eindjes.

Dat is naae! Helpt opschrijven en je voornemen morgen (betaald) verder te malen?

alhambra schreef op 11-11-2023 om 04:39:

Dat is rot. Toen ik vroeger intensief met mijn baan bezig was, had ik dit ook. De laatste jaren ginds, was het deurtje dichttrekken en er niet meer aan denken.

Ik had vannacht ook weer een slechte  nacht.  Denk dat ik wel een keer of 8 wakker  ben geweest. Misschien  omdat  ik voor de corona pgik ben geweest, arm is wat stijf en pijnlijk en ik draai veel in bed. Dus wakker door de pijn? Geen idee, wel erg vervelend. Voordeel: steeds als ik op de wekker keek, had de nacht nog heel veel uren. Dus draaide ik me nog eens om, viel in slaap,  om drie kwartier  later weer wakker te worden. 

Ik meld mij. Zelfs rondje om de flat gelopen maar niets helpt. In januari krijg ik onderzoek bij slaapkliniek en tot die tijd horen deze nachten er kennelijk bij.

Blech. 

Word nu misschien helemaal niet meer ongesteld, ben 52 . En slaap ook slecht. 

Treurniet schreef op 29-11-2023 om 01:17:

Word nu misschien helemaal niet meer ongesteld, ben 52 . En slaap ook slecht.

Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen.

Was al even in slaap gevallen. Snotverkouden en ik werd kwijlend (!) wakker. Vo el me beetje ziek maar de sneeuw maakt veel goed. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.