Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Pfff hier een helse nacht achter de rug. Mijn benen zijn gezwachteld ivm oedeem. Pluspunt, het vocht gaat er zo snel uit dat het verband binnen 24 uur afzakt terwijl het goed strak zat. Maar om dezelfde reden hebben we gisteren besloten het toch wat strakker aan te leggen zodat het hopelijk 2 dagen zou blijven zitten. Maar heb het er vannacht af moeten halen. 
Lag om half 11 op bed maar ben er om half 2 maar weer uit gegaan nadat ik elk half uur wakker werd voor mijn gevoel. Ik lag alleen maar te draaien en te woelen omdat het zo'n pijn deed bij mn voet (overgang enkel naar voet). Dat beweegt natuurlijk de hele dag dus daar komt ook de meeste wrijving.

Nog een poging gedaan om op de bank te slapen, maar er zit een mug in de woonkamer die ik niet te pakken kreeg. Heb dus gewoon 2 uur wakker gelegen en heerlijk met de kat op mij op de bank gelegen. Beestje ook weer blij want die vind het echt hemels als ze bij iemand kan liggen 's nachts. 

anijsblokje schreef op 30-08-2023 om 03:55:

Ik weet niet veel van honden maar @BlairW kan het een optie zijn (en meer rust voor de hond?) dat jullie voor die week verkassen naar het huis van de hond/vrienden? Want dit klinkt ook niet als reële zorg voor een oppashond. Andere optie misschien hond in eigen huis en dan 3x per dag uitlaten? Uiteindelijk is dat ook wat heel veel honden sowieso meemaken als baasjes werken. (moet hun huis wel in de buurt zijn trouwens...)
Kan je overleggen met je vrienden wat zij een goede optie vinden om nu te doen?

Dat is helaas geen optie, heb ook nog een kind in huis. Met hen overleggen doe ik liever niet, dan maken ze zich daar onnodig druk over op vakantie. Toen ik beneden lag, lag hij binnen 3 minuten te snurken natuurlijk… 😒

BlairW schreef op 30-08-2023 om 02:27:

Hier ook wakker. We passen op de hond van vrienden, heb al 3 nachten amper geslapen Als we hem alleen beneden laten, gaat hij zitten piepen. Eerst is het een tijd stil, dan hoor je een piep, tijd stil, weer piepen en de tijd ertussen wordt steeds korter. De buren horen het, dus laten piepen is geen optie. De eerste nacht ben ik bij hem op de bank gaan liggen uiteindelijk. Afgelopen nacht heb ik hem uiteindelijk op onze kamer gezet, maar nu zit hij daar continu aan zijn mand te krabben ofzo. Dus ik lig nu weer op de bank en heb nog geen seconde geslapen. Ik snap dat beest ook gewoon niet, hij gaat zelf dus ook niet slapen. En overdag heeft hij ook niet geslapen verder. Ik had verwacht dat hij doodop zou zijn, maar nee hoor. Verder blaft hij alles bij elkaar als we weg zijn, heeft hij al in de woonkamer geplast en in de tuin gepoept. En we moeten nog een week….ik weet echt niet hoe ik die door moet komen. Hij komt er hier in ieder geval nooit meer in. Verschrikkelijk dit zeg. Dit is ook niet waarvoor ik me heb opgegeven zeg maar. Hij zou gewoon stil zijn ‘s nachts, zindelijk en zou heel even piepen als baasjes weg zouden gaan en klaar. Ik heb vaker op een hond gepast, maar deze is gewoon vreselijk… Loop ook al 3 dagen met hoofdpijn rond, maar heb ook maagpijn van de pijnstillers die ik heb genomen ondanks een maagbeschermer. Dus die kan ik ook niet meer nemen en zonder gaat die hoofdpijn niet weg

In een bench op de slaapkamer?

Ik heb slecht geslapen, omdat mijn hart overslagen? dankzij die K- overgang mij niet rustig lieten slapen . Hart is gecheckt door cardioloog. Drie weken terug nog bij de huisarts geweest hiervoor, gevraagd om een bètablokker. Niet gekregen, omdat ik gevoelig ben voor die bijwerkingen daarvan.

Anijsblokje, werk is op de hoogte. Heb een klacht ingediend  over het  slecte roosteren nl. Met de reden erbij  waar ik dit rooster niet trek en dat als ze dit zo blijven doen , ik straks  uitval. Ik zou in het weekend  nu ook extra diensten draaien, maar daar is door 2 collega's  al de rem op gezet en een alternatieve  oplossing verzonnen.
Niet leuk voor de collega's  die dan werken , maar ja, ik kan ook niet anders bewijst de afgelopen  nacht. Hoewel ik in mijn hoofd dacht het wel te kunnen. 

Treurniet schreef op 30-08-2023 om 08:45:

[..]

In een bench op de slaapkamer?

Die heb ik niet. Hij heeft een mandje. En daar gaat hij ook niet rustig slapen als die in de slaapkamer staat. 

blaasontsteking voor her eerst van mijn leven wat een horror zeg. 

rooiekater schreef op 24-09-2023 om 03:43:

blaasontsteking voor her eerst van mijn leven wat een horror zeg.

Vervelend! Had ik eerder dit jaar ok voor het eerst.

Hier had jongste om half 4 bloedneus en sindiens niet meer kunnen slapen 

Stevige nachtmerrie.  " gelukkig " ⁸ belde dochter me wakker. Reden was minder, ze had alles ondergekotst.  Ze heeft haar knie gebroken en zit van lies tot enkel in het gips.  En reageert of slecht op de pijnstillers  óf ze heeft er  een virus bij te pakken.
Zelf opruimen  lukt niet echt, dus waa ik de pineut. Hopelijk  val ik xo weer in slaap.

Te veel om over na te denken…

Wederom  een  pijnnacht.  Weet  ook wel waarom,  teveel inspaning ( lopen ) op vakantie. 

ook wakker. Verdrietig na het vernemen van een overlijden, veel te jong..

Ah wat triest Ambra. Gecondoleerd  en  veel sterkte  gewenst.

lientje69 schreef op 08-10-2023 om 00:57:

Wederom een pijnnacht. Weet ook wel waarom, teveel inspaning ( lopen ) op vakantie.

Sterkte Ambra.

Ik ben niet in slaap gevallen vanwege van de felle autolampen die drie kwartier op mijn slaapkamerraam schenen op de parkeerplaats.Welke idioot gaat dan ook in de auto napraten met de felle autolichten drie kwartier op de flat gericht.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.