Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Ben gewoon wakker 

Pfff al wakker om 7 uur, gisteravond nog tot 12 uur liggen lezen, dat is geen fijne combinatie.
Net kwam weer terug dat ik zo akelig heb gedroomd, had mijn hondje zo lang opgesloten dat hij vergroeid was. Het kwam wel weer goed, maar toch, ben er zo verdrietig en vervelend van.

Geen slaappil betekent voor mij vaak wakker liggen.
Zeker nu ik vanmiddag een dik uur op de bank geslapen heb. 

Ik ben wel blij dat mijn wekkerradio dik een half uur vooruit loopt ( volgens mij niet helemaal goed meer)

Misschien moet ik wekker wel 2 uur vooruit zetten, dan erger ik me ook minder aan de tijd snachts

lag zo lekker te slapen nu klaar wakker.. zo maar weer een poging doen

Om 4 uur klaarwakker.  Wilde dromen over dat ik naar school moest maar de juiste spullen  niet had. Later in dezelfdedroom droomde ik dat ik allemaal  zware dingen van hefdak moest tillen . Schoonzus  deed dit ook met het dak ernaast, maar die waren heel licht.

Nu naar mijn werk, ben bekaf en heb zó geen zin.

succes lientje 

Thnx rode kater . Het was een drukke heftige dag. Maar  nu gelukkig blekker thuis. Helaas  Maar één  dag vrij, dan weer drie dagen werken.

lientje69 schreef op 06-08-2023 om 17:36:

Thnx rode kater . Het was een drukke heftige dag. Maar nu gelukkig blekker thuis. Helaas Maar één dag vrij, dan weer drie dagen werken.

lientje69 schreef op 06-08-2023 om 17:36:

Thnx rode kater . Het was een drukke heftige dag. Maar nu gelukkig blekker thuis. Helaas Maar één dag vrij, dan weer drie dagen werken.

al wakker sinds dochter om 3:30 uur kwam melden zich niet lekker te voelen. Toen ging mijn hoofd aan en bleef ik maar malen. Over van alles en nog wat. En ik krijg mijn hoofd niet stil  

Nachtbraker meldt zich. Door TE moe zijn en pijn niet  kunnen slapen. 

Wakker, maar bewust voor de wedstrijd van de Oranje leeuwinnen 

balen lientje. En leuk Flapje. Hier ook al wakker sinds 3 uur. Zoon is ziek en blijft maar spugen. 

Poison schreef op 11-08-2023 om 04:35:

balen lientje. En leuk Flapje. Hier ook al wakker sinds 3 uur. Zoon is ziek en blijft maar spugen.

Beterschap, Poison. Ik hoop dat hij inmiddels weer lekker schoon ligt te slapen in zijn bedje. 

iemand wakker? Zit op seh met kind. Wordt opgenomen. Kutzooi

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.