Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?


beterschap allemaal. Ik ben al wakker sinds half vier. Geen idee waarom. Mooi op tijd om naar mijn opleiding te gaan zou je zeggen😂 maar helaas, code oranje en gezien gisteren de situtatie op de weg en mijn collega die op de route die ik moet rijden4 uur vast heeft gestaan voor ze omdraaide skip ik mijn lesdag maar. Veiligheid voorop. Maar ik baal er wel van. 

Keelpijn en een doorbraakbloeding
Oja en als ik hoest, verlies ik urine.

Gelukkig meestal alleen als ik moet hoesten. Bekkenfysiotherapeut heb ik niet zoveel vertrouwen in.

lag lekker te slapen maar nu klaar wakker en wang kapot gebeten

ook wakker. 
Hoe komt het dat je je want kapot gebeten hebt? Stress?

wakker, check... Waarom zo vroeg? Mn broertje is jarig vandaag maar mss nog een beetje vroeg om te appen? 

duizel schreef op 23-01-2023 om 02:54:

ook wakker.
Hoe komt het dat je je want kapot gebeten hebt? Stress?

Stress ja 

hier waren de kids veel te vroeg wakker 

Ze begonnen hier om 7 uur al te heien. Gelukkig in de verte, maar je zal er maar dicht bij wonen 

oudmaarnognietkoud schreef op 23-01-2023 om 07:35:

Ze begonnen hier om 7 uur al te heien. Gelukkig in de verte, maar je zal er maar dicht bij wonen

Zoals bij mijn schoonmoeder, eerst komende 3 jaar wordt er ongeveer een wolkenkrabber voor haar neus gebouwd  en verderop ook een mega hoog gebouw. Gelukkig woont ze ongeveer tegenwoordig bij haar vriend in.

Klaarwakker. 
Ik had één heel druk (gepland) telefoontje maar voor de rest kwam er van alles bij. Iemand zou iets doen maar die redde het niet, moest er boodschappenlijst komen. Bij geplande telefoontje was iets onduidelijk gebleven dus toch nog maar achteraan gemaild. Collega zou iets brengen, ik snel wat opgeruimd maar haar 'ergens op de avond' lag ergens 3,5 uur later dan dat van mij dus we hebben het in goede overleg maar even gelaten. 
Morgen dagje klussen en ik wil zo graag dat het af komt dat ik zoveel mogelijk al heb voorbereid en nu ben ik beetje heen en weer-ig. En de buuf heeft me even helemaal bijgepraat over alle roddels van de hele wijk (ik ken al die mensen helemaal niet). 
Morgen klussen, radio aan en niet teveel praten. 
En nog meer. En nu aan stuiteren. Bah. 

Trusten allemaal!

Hopelijk ben je toch op tijd in slaap gevallen!

Ik sliep snel gisteravond, maar ben wakker geworden van een nare droom. De kinderen waren bij me en mijn ex was heel dreigend en stond op het punt me te slaan. Hij deed het net niet omdat de gordijnen open waren.
Op zich niet eens zo' n vergezochte droom, maar nu wel wakker dus. De laatste tijd weer vaak om half 5 wakker. Teveel stress.

wat naar dat je in je slaap (die je zo nodig hebt) gehinderd wordt door de hele situatie. Wel logisch in jouw situatie helaas.

Het zal wel iets met verwerking te maken hebben 😏

De tandarts heeft ook personeelstekorr.
Ik kan pas 24 april terecht met mijn afgebroken kies.

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

28-01-2023 om 12:43 Topicstarter

Treurniet schreef op 28-01-2023 om 12:41:

De tandarts heeft ook personeelstekorr.
Ik kan pas 24 april terecht met mijn afgebroken kies.

Personeelstekort of niet, 3 maanden is echt belachelijk! 

Heb je er veel last van?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.