Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Ik ben rond 2 uur ongeveer in slaap gevallen en werd om 7 uur weer wakker met een, jawel, snurkende man naast me… 😒 zo maar even ergens oordopjes halen. En vanmiddag op de bank maar een dutje doen nog.
Heb jij nog geslapen? Ben wel benieuwd naar je mooie droom

Iedereen ligt hier hopelijk lekker te slapen. Ik ben dankzij de dexamethason (grote broer prednison) weer klaar wakker na 3 uur slaap en maar weer verhuisd naar de bank. Word echt hyper van de medicatie, maar dan helaas vooral snachts 😁. Overdag ben ik juist niet vooruit te branden. Ik ga maar eens de was opvouwen. Ik wens iedereen een heerlijke nachtrust 🍀

Gisteren best moe en om 22u gaan slapen. Lekker geslapen maar dus al voor 5u wakker. Ik vind het wel fijn dat het zo lekker donker en stil is. Een beetje dat "alleen op de wereld"-gevoel 

Isabella2016 schreef op 25-12-2022 om 03:25:

Iedereen ligt hier hopelijk lekker te slapen. Ik ben dankzij de dexamethason (grote broer prednison) weer klaar wakker na 3 uur slaap en maar weer verhuisd naar de bank. Word echt hyper van de medicatie, maar dan helaas vooral snachts 😁. Overdag ben ik juist niet vooruit te branden. Ik ga maar eens de was opvouwen. Ik wens iedereen een heerlijke nachtrust 🍀

Dat lijkt mij oprecht waardeloos. Kun je iets veranderen aan het tijdstip van innemen medicatie? (ik roep maar wat hoor, gewoon een ingeving  ) In overleg met arts uiteraard. 

oudmaarnognietkoud schreef op 25-12-2022 om 05:51:

Gisteren best moe en om 22u gaan slapen. Lekker geslapen maar dus al voor 5u wakker. Ik vind het wel fijn dat het zo lekker donker en stil is. Een beetje dat "alleen op de wereld"-gevoel

Is ook best een lekker gevoel toch. En zo heb je echt nog wat aan je dag. Ik krijg s'ochtends altijd lekker veel gedaan zo.

En het maakt qua innemen tijdstip helaas niks uit. Ben daar al veel mee aan het spelen geweest maar geen verschil. Probeer het nu maar te accepteren dat dit er bij hoort 😁

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

26-12-2022 om 03:04

ik lig wakker op de bank. De kat vindt het reuze gezellig. 

Ben wel moe, maar ik had iets te veel gegeten en gedronken om goed te kunnen slapen. Eigen schuld dus.

Ook weer wakker voor de derde keer. Ben niet helemaal lekker geloof ik. Kon al niet inslapen en nu telkens wakker. Jammer, geen zin om ziek te worden nu de kinderen vakantie hebben. Kans dat het corona is zit er ook nog in.

oudmaarnognietkoud schreef op 25-12-2022 om 05:51:

Dat vind ik ook altijd heerlijk! Ik ben altijd vroeg wakker. Dan ga ik naar beneden, pak een kop thee, koekje, dekentje op de bank en Netflix oid aan. Ik geniet echt van de rust in huis dan

buikkrampen auw...

hoofdpijn

maagzuur en trek in eten.
En een vervelende kat.

Teveel overdag geslapen. Nu wakker.
Ik zie een beetje tegen vuurwerk op .

Hier ook slecht geslapen  door pijn
Ik moet 1 januari  werken
7 uur beginnen.....
Hoop ook op weinig vuurwerk 

lientje ik hoop met je mee

Hier weer darm krampen 

succes alvast Lientje.

Hier hormonale buikpijn. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.