Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Iedereen hier hopelijk aan het genieten van een goede nachtrust.

Heeft er iemand nog een klusje voor me? 😊  Zit alweer sinds 2.10 op de bank en wil zo graag slapen. Naar bed gaan heeft geen zin, want hyper, , maar de nacht duurt zo lang zo. Ik zoek afleiding in het online shoppen naar aanbiedingen maar dat of dat nou zo handig is 🤔

Heb nog strijkwerk liggen, is dat wat?

Hier  ging man naar het werk en bfn ik nu klaarwakker 
En dat terwijl  ik  zo toe ben aan wat rust na 2 zware weken, grrrr
Morgen  en  overmorgen weer werken  dus hoopte op vandaag  even uitslapen maar dat lukt dus helaas  niet

ik had ook een beroerde nacht. Lang wakker gelegen, vaak wakker geweest, slecht in slaap vallen.
Combinatie van koolhydraten eten en een onrustige poes. Ik ben geradbraakt en moet zo onderweg naar werk. Ben pas na 17u thuis vanmiddag.

Sterkte stokstaart!
Dan gaat het een lange dag worden voor je.

@Lientje, strijkwerk van het weekend weg gewerkt. Kan ik misschien beter in het vervolg bewaren. Heb nu de 2 wc's staan schrobben. Was in ieder geval nuttig.
Wat rot dat bij jou het uitslapen niet gelukt is. Zeker als je er aan toe bent.

Poeh stokstaart, dat wordt dan inderdaad een lange dag. Sterkte vandaag.

lientje69 schreef op 06-12-2022 om 06:12:

Sterkte stokstaart!
Dan gaat het een lange dag worden voor je.

4 dagen per week is zo'n dag maar vandaag word zwaar denk ik maar zo.

stokstaart schreef op 06-12-2022 om 06:34:

[..]

4 dagen per week is zo'n dag maar vandaag word zwaar denk ik maar zo.

Ik probeer dan altijd te denken, het wordt vanzelf half 4. ( ik werk van 7 tot half vier als ik dagdienst  heb, zorg)

ik werk van 7.30-16. In ziekenhuis.   Wordt idd vanzelf 16u.

Wakker  gebeld  door dochter, ze had avonddienst.  Mam, ik heb  een  probleem. 
Oh, dat is?
Mijn autodeur zit vastgevroren.  
Uhm, en de passagierskant?
Oh. Die gaat wel open...
Ja. 
Nu ben ik dus wakker hè.

Nog steeds wakker.  Dochter  had een heftige  avonddienst  en  wilde  nog even van zich  af praten 
Nu maar weer eens proberen  te  slapen 
Het wil nog niet  erg  lukken  

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

18-12-2022 om 04:51 Topicstarter

Nachtmerrie hier. Werd schreeuwend wakker, maar kan niet meer terughalen wat ik nou precies droomde. Rotgevoel bleef wel hangen. Kop thee nu en dan hopelijk zo verder slapen, want nog hartstikke moe.

Poezel_en_Wip schreef op 18-12-2022 om 04:51:

Nachtmerrie hier. Werd schreeuwend wakker, maar kan niet meer terughalen wat ik nou precies droomde. Rotgevoel bleef wel hangen. Kop thee nu en dan hopelijk zo verder slapen, want nog hartstikke moe.

het is het nog gelukt?

Dat is zo naar dan Poezel en Wip.Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen. 
Hier nog steeds slechte nachten door ziekte zoon en dochter die daar weer zoveel stress van heeft dat ze met moeite kan slapen door enorme buikpijn.  

Mijn man ligt ontiegelijk te snurken naast me. Wordt er echt niet goed van! Zit te twijfelen of ik naast dochter zal kruipen. We logeren bij mijn ouders, dus alle bedden zijn in gebruik. Dochter ligt wel in een tweepersoons, maar dan moet ik wel even mijn deken en kussen meeslepen.
Telkens als hij draait, hoop ik dat het stil wordt maar helaas…in elke positie snurkt hij. Het is de afgelopen tijd veel erger geworden. Ik vermoed door de adventskalender met bier. Hij heeft nu elke dag een biertje gedronken en sindsdien is het langzaam aan steeds erger geworden. Vandaag is wel echt verschrikkelijk.

Wat vervelend Blair. Heb je nog wat slaap kunnen pakken? 

Ik werd om 3 uur wakker. Ik had veel gedroomd en ook heel mooi gedroomd. Ik wilde de droom opschrijven maar zodoende ben ik wel klaarwakker nu. Had ook beter even met pen en papier kunnen doen ipv computer. 
Denk dat ik rond 11 uur sliep dus ik had al een halve nacht gemaakt. Zo maar weer even terug in bed. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.