Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?


lientje69 schreef op 29-03-2022 om 01:21:

[..]

Nee dat niet. Er is wel iets mis met de leverwaarden. Morgen wordt er verder onderzoek gedaan. De pijn is nu gezakt dus voor nu mag ze naar huis. Morgenochtend dus weer terug naar het ziekenhuis

Hopelijk kunnen ze erachter komen wat er aan de hand is.

Lientje, dat is schrikken! Het zit haar niet mee. 
Heel veel sterkte 🍀

sterkte lientje. Hopelijk komen ze erachter wat het is en wat ze ertegen kunnen doen

het is nog vroeg op de avond. Maar te moe om te slapen. Onrustige benen te veel gesport vandaag 

Hier  ook nog  wakker.  Onverwacht  een  drukke  avonddienst  gehad  ( zieke collega  ) en hoofd is  nog niet  tot rust  gekomen.  Lijf ik  wel goed  moe dus ik  hoop  dat  ik zo  in slaap  val.

Ik ben nu ook wakker, heb net melk heet gemaakt en hoop zo te kunnen gaan slapen 

Ben weer wakker 

Hier ook nog steeds wakker. Kon niet  slapen na mijn  avonddienst  
Nu net man uitgezwaaid  die voor 2 weken voor zijn werk weg gaat en zo nog maar  eens  proberen  te  slapen


Helaas weer van de partij. 
Slaap altijd slecht, nu ook klaarwakker. 

ook wakker

Ik heb altijd het omgekeerde probleem: het lukt me maar niet om naar bed te gaan.

Om half 6 nog niet Athan?
Werk jij vnl avonden? Of niet wellicht? 
Anders is dat toch niet te doen bij een dagbaan? Waarschijnlijk  slaap je  nu wel dan hoop ik voor je.

En ik hoop dat de andere wakkerliggers ook nog wat hebben kunnen slapen.
Ik heb het gemiddeld 2 dagen per maand. Dus dat is te overzien  gelukkig 

ik ben van half 3 tot kwart voor 6 ongeveer wakker geweest. Daarna nog in slaap gevallen tot 8 uur, toen kwam mijn dochter vertellen dat het al licht was buiten en dat we naar beneden konden...

duizel schreef op 29-04-2022 om 19:45:

ik ben van half 3 tot kwart voor 6 ongeveer wakker geweest. Daarna nog in slaap gevallen tot 8 uur, toen kwam mijn dochter vertellen dat het al licht was buiten en dat we naar beneden konden...

Oh bah. Dat is tekort. Hopelijk  kan je het weekend  een beetje uitrusten. 

Meestal val Ik heel vroeg in de ochtend ook nog wel in slaap. Dan voelt mijn bed het fijnst aan. Wordt vaak al vroeg gewekt door de kinderen. En juist dán zou ik nog wel kunnen slapen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.