Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
SophisticatedCaribou75
12-03-2022 om 08:18
Ik vind dat ook wel weer schattig, Irregular_Choice! Maar sta jij altijd op als je een tijdje wakker ligt? Ik fantaseer altijd dat ik evengoed uitrust liggend in bed, zelfs zonder slaap.
Magnoliatakje
12-03-2022 om 21:48
niet_rechts schreef op 12-03-2022 om 08:18:
Ik vind dat ook wel weer schattig, Irregular_Choice! Maar sta jij altijd op als je een tijdje wakker ligt? Ik fantaseer altijd dat ik evengoed uitrust liggend in bed, zelfs zonder slaap.
Dat zei mijn moeder vroeger ook altijd, dat je dan toch uitrust.
lientje69
12-03-2022 om 22:07
Magnoliatakje schreef op 12-03-2022 om 21:48:
[..]
Dat zei mijn moeder vroeger ook altijd, dat je dan toch uitrust.
Slaap je niet,dan rust je toch. Zeiden ze vroeger altijd tegen mij.
Ik heb avonddienst. Dus het wordt voor mij wat later mijn bed in. Meestal slaap ik dan ook niet echt heel lekker.
stokstaart
12-03-2022 om 23:53
ik lig al weer een uur wakker. Teveel bezig geweest met Oekraïne vandaag.
Ik dacht dat het wel ging. Niet dus
Irregular_Choice
13-03-2022 om 08:06
niet_rechts schreef op 12-03-2022 om 08:18:
Haha! Ik ga het dan ook maar als schattig zien
Ik kan niet goed blijven liggen nee. Als ik wakker ben, ben ik ook echt gewoon wakker. Ik kan niet liggen doezelen ofzo. Het is bij mij aan of uit en als het aan is, dan ben ik gewoon klaarwakker en lig ik naar het plafond te staren. Dan kan ik net zo goed naar beneden gaan voor een kop thee en een serie
Irregular_Choice
13-03-2022 om 08:07
stokstaart schreef op 12-03-2022 om 23:53:
ik lig al weer een uur wakker. Teveel bezig geweest met Oekraïne vandaag.
Ik dacht dat het wel ging. Niet dus
ik slaap er ook slecht door. Gewoon de hele situatie en toch ergens een gevoel van angst steeds. Heb er helaas geen oplossing voor, maar je bent dus niet de enige.
stokstaart
15-03-2022 om 01:58
mijn vriendin heeft me op afstand gezet omdat ze overprikkeld is door alles en tijd nodig heeft.. Ik krijg maar steeds geen duidelijkheid over of het nu over ons gaat of haar persoonlijke shit. Ze wil pas zaterdag contact. En nu lig ik dus wakker te malen. Als het wel ook over ons gaat snap ik er niks van, het liep op rolletjes, gewoon geen vuiltje aan de lucht. Goede en open communicatie, wederzijds respect, openheid en gelijkwaardigheid. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden
HAHA!wait..what
15-03-2022 om 05:16
Wat rot Stokstaart
Hopelijk zaterdag meer duidelijkheid! Echt loslaten kun je het denk ik niet maar ik hoop dat je toch nog een beetje slaapt en ook vannacht geslapen hebt
Ik word de laatste tijd iedere keer wakker van de wekker van man. Die gaat op wisselende tijden 's nachts (van 12 tot 5 uur, iedere keer anders).
Ik slaap normaal altijd wel door maar soms ineens een periode dat het me niet lukt en dan val ik ook niet meer in slaap..
stokstaart
15-03-2022 om 06:21
ik slaap ook veel lichter, voor mij ligt het aan de Oekraïne. Onbewust impact. Hopelijk val je nog even in slaap.
En nee, loslaten vind ik heel ingewikkeld. Ik snap het gewoon niet, dat maakt het lastiger. Heb nu ook hoofdpijn. Ik ben ook nog steeds ziek en thuis wat niet helpt in de afleiding zoeken.
HAHA!wait..what
16-03-2022 om 00:27
Ben je al lang ziek thuis, Stokstaart? Oekraïne kan ik nu (hoe triest ook) gelukkig een beetje loslaten met slapen, in het begin hield het mij ook uit m'n slaap. Was je nacht een beetje oké nog? Gezien je tijdstippen gok ik van niet..?
Ik werd ineens misselijk vanavond met buikpijn dus ik weet niet wat mijn nacht gaat doen
stokstaart
16-03-2022 om 08:47
HAHA!wait..what schreef op 16-03-2022 om 00:27:
Ben je al lang ziek thuis, Stokstaart? Oekraïne kan ik nu (hoe triest ook) gelukkig een beetje loslaten met slapen, in het begin hield het mij ook uit m'n slaap. Was je nacht een beetje oké nog? Gezien je tijdstippen gok ik van niet..?
Ik werd ineens misselijk vanavond met buikpijn dus ik weet niet wat mijn nacht gaat doen
Ik heb vorige week maandag voor het laatst gewerkt. Ik hoop volgende week genoeg te zijn opgeknapt om weer te werken. Gister een dijk van een hoofdpijn gekregen en ik voel dat die nog niet weg is.
Ik hoop dat je een rustige nacht hebt gehad.
anijsblokje
23-03-2022 om 01:27
Hé, een week geen nachtbrakers geweest hier? Eens kijken of er nu wel iemand is.
Ik slaap in stukjes en dat is altijd zo'n stomme variant van niet lekker slapen. Inmiddels ook knallende koppijn, misschien neem ik toch even paracetamol ofzo voor wat het waard is.
HAHA!wait..what
23-03-2022 om 01:43
Ik meld me
Ik lig al een paar uur te piekeren, heel vervelend.
In stukjes slapen is ook irritant ja! Hopelijk helpt de paracetamol je en slaap je toch wat langer aan 1 stuk, anijsblokje.
anijsblokje
23-03-2022 om 01:55
Piekeren, bah... Helpt het misschien om je piekers even op te schrijven? Hoeven ze in ieder geval geen rondjes te draaien in je hoofd, midden in de nacht.
Ik heb morgen een spannende ziekenhuisafspraak. En hoewel ik vandaag overdag heel nuchter en kalm was en realistisch: 'waarschijnlijk is het niks en in ieder geval weet ik morgen direct waar ik aan toe ben', maakt de nacht er toch onrustige angstgedachten van.