Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
lientje69
04-03-2022 om 13:22
niet_rechts schreef op 04-03-2022 om 06:47:
Wat een verhaal, Lientje. Dat engeltje moet op haar schouder gezeten hebben, mocht haar paard inderdaad over haar heen gelopen zijn. Daar komen de meeste mensen niet zo genadig van af. Heel veel beterschap gewenst voor je dochter! De schrik zal er flink in zitten.
Uit het telefoongesprek dat de callrecorder app heeft opgenomen waarin ze een vriendin belt om hulp( deze stond bovenin haar bellijst) vertelt ze idd dat het paard over haar heen gelopen is. Maar daar heeft ze nu geen actieve herinnering aan, ze weet niets meer. Maar uit die opname blijkt idd dat dat dus zo gebeurt is.
duizel
06-03-2022 om 04:25
Wat heftig lientje! Hoe is het nu met haar en met jou?
Hier alweer 2 uur wakker...
lientje69
07-03-2022 om 06:58
duizel schreef op 06-03-2022 om 04:25:
Wat heftig lientje! Hoe is het nu met haar en met jou?
Hier alweer 2 uur wakker...
Het gaat redelijk
Ze heeft een paar slechte nachten achter de rug, waarin ze veel last van haar ptss had die ze een aantal jaar terug heeft opgelopen. Toen is ze in een delier geraakt als puber na een zware operatie. Nu haar hoofd weer zo verward en raar voelt, is ze erg bang dat dat weer gebeurt. Dus fysiek gaat het nu redelijk, al moet ze nog flink rust houden. Maar geestelijk heeft ze het best zwaar
duizel
08-03-2022 om 03:26
heftig lientje, ook voor jou. Heeft ze de vorige keer in haar therapie dingen geleerd waar ze nu op terug kan vallen? (Het signaleringsplan/stoplicht? Wat voor haar helpt als het oranje of rood is (of soms voegen ze nog geel toe).
Moyrrie
09-03-2022 om 03:25
Lientje, hoe gaat het nu met je dochter? Wat een schrik
Ik ben een paar weken geleden plotseling doof geworden aan 1 oor. Na een kuur met prednison heb ik 4 injecties in mijn oor gehad. Vanmiddag was de laatste. En net zo als bij de andere 3 lig ik nu klaar wakker met flinke opvliegers.
Gelukkig merk ik wel dat mijn gehoor langzaam terugkomt.
lientje69
09-03-2022 om 06:37
duizel schreef op 08-03-2022 om 03:26:
heftig lientje, ook voor jou. Heeft ze de vorige keer in haar therapie dingen geleerd waar ze nu op terug kan vallen? (Het signaleringsplan/stoplicht? Wat voor haar helpt als het oranje of rood is (of soms voegen ze nog geel toe).
Het sognaleringsplan geeft dingen aan als rondje wandelen of een serie kijken
Bijvoorbeeld Mazr nu met haar hersenschudding mag ze dat natuurlijk niet En kan ze dat ook niet. Als reactie op iets inspannende reageert ze gelijk met hoofdpijn, duizeligheid of misselijkheid
lientje69
09-03-2022 om 06:42
Moyrrie schreef op 09-03-2022 om 03:25:
Lientje, hoe gaat het nu met je dochter? Wat een schrik
![]()
Ik ben een paar weken geleden plotseling doof geworden aan 1 oor. Na een kuur met prednison heb ik 4 injecties in mijn oor gehad. Vanmiddag was de laatste. En net zo als bij de andere 3 lig ik nu klaar wakker met flinke opvliegers.![]()
Gelukkig merk ik wel dat mijn gehoor langzaam terugkomt.
Wat rot zeg Moyrrie. Hoe kan dat dat plotselinge doofheid? Is daar een verklaring voor?
Met dochter gaat het wat beter. Alhoewel ze dus nog wel veel misselijk en duizelig is. Hoofdpijn was gisteren te doen zei ze.
Ik ben zo dom gewest om na mijn avonddienst ( ik lag er om half 1 in) vanochtend een tandartsafspraak te plannen om 8 uur
Normaal zwaai ik man uit om kwart over 6, en ga ik nog een tijdje slapen. Maar nu heeft dat dus geen zin. Eer ik slaap, moet ik er alweer uit. Moe..
Moyrrie
09-03-2022 om 08:22
Lientje, beterschap voor haar. Het stoplicht, zoals Duizel omschrijft klinkt goed overzichtelijk.
Kun je vandaag rustig aandoen?
Er is geen oorzaak gevonden. Ik krijg vanavond een MRI, alleen wordt daar weinig van verwacht.
En de rest van de nacht heb ik nauwelijks geslapen. Toen ik net sliep stond mijn man op en was ik weer wakker.
lientje69
10-03-2022 om 14:11
Moyrrie schreef op 09-03-2022 om 08:22:
Lientje, beterschap voor haar. Het stoplicht, zoals Duizel omschrijft klinkt goed overzichtelijk.
Kun je vandaag rustig aandoen?
Er is geen oorzaak gevonden. Ik krijg vanavond een MRI, alleen wordt daar weinig van verwacht.En de rest van de nacht heb ik nauwelijks geslapen. Toen ik net sliep stond mijn man op en was ik weer wakker.
Nee , had avonddienst gisteravond. Vandaag weer vergadering op het werk. Morgen vrij en weekend weer werken. Dit is een zware week voor me. 😬
lientje69
10-03-2022 om 14:14
Met dochter gaat het langzaam aan beter. Nog veel last van misselijkheid en duizelig zijn. En hoofdpijn. Ze wou morgen weer werken maar mag nog niet van mij
HAHA!wait..what
11-03-2022 om 00:10
lientje69 schreef op 10-03-2022 om 14:14:
Met dochter gaat het langzaam aan beter. Nog veel last van misselijkheid en duizelig zijn. En hoofdpijn. Ze wou morgen weer werken maar mag nog niet van mij
Lijkt me ook beter van niet.. Volgens mij is het echt belangrijk goed je rust te pakken en de tijd nemen te herstellen van een hersenschudding. Maar ik snap van haar kant ook heel goed dat ze weer haar dingen wil doen 
Ik lig nu een uur wakker.. Ik dacht dat het misschien zou helpen om wat vroeger naar bed te gaan want ik slaap de laatste tijd maar 4 uur per nacht. Tot nu toe is het nog geen succes 😅
Moyrrie
11-03-2022 om 10:04
lientje69 schreef op 10-03-2022 om 14:14:
Nee, lijkt mij ook niet verstandig. Eerst maar eens goed herstellen, zodat ze er geen chronische klachten aan over houdt.
Magnoliatakje
12-03-2022 om 04:53
rooiekater schreef op 12-03-2022 om 04:15:
slaap waar ben je?
Ik ben hem ook al kwijt, en dat terwijl ik wel heel moe ben. Heb ook last van mijn benen dat helpt niet.
Irregular_Choice
12-03-2022 om 05:25
Ik was om 4:25 wakker. Ga vandaag de hele dag met mijn beste vriendin op stap, zonder kinderen of wat dan ook. Echt weer eens samen, voor het eerst weer na ruim 2 jaar (ivm corona). Herken je dat, dat je de nacht voor het schoolreisje altijd slecht sliep? Nou, dat is bij mij dus nooit over gegaan
altijd als er iets leuks op de planning staat, vakantie, leuke uitjes, dat soort dingen dan slaap ik slecht. Zo irritant! Kwam gisteren al moeilijk in slaap en nu dus vroeg wakker. Nou ja, moet om half 9 de deur uit dus heb in ieder geval nog tijd om even een serie te kijken
zit dus nu op de bank met een kop thee.
slaap waar ben je?