Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Oja, plassen is altijd spannend als kinderen slapen... Ik baal gewoon heel erg en ben nu ook echt verdrietig dat ons kind niet lekker kan slapen. Ze wordt er zelf ook moe en daardoor opstandig van. Het is een vicieuze cirkel waar we niet uitkomen. We zijn nu al 2 uur wakker en daarvoor was ze ook al 3x wakker. 

Mijn man heeft nachtdienst dus ik sta er morgen eerst alleen voor. Gelukkig verder geen plannen morgen.

Ik weet echt hoe zwaar het is en hoe eenzaam en frustrerend dat is. Heb met je te doen.
Was je afgelopen week bij de huisarts geweest? Wat zei hij/zij?

Aan de huisarts had ik echt helemaal niks. Het was een invaller die slecht Nederlands sprak en heel weinig zei. Ik wilde melatonine en daar kreeg ik een recept voor.  Het was echter niet op voorraad en ik kon het ook bij de drogist kopen, zei ze. Toen ben ik eerst nog verder onderzoek gaan doen op internet en het blijkt dat melatonine echt alleen helpend is met inslapen. Dat gaat wel goed, dus daar heb ik dan ook niet veel aan. 

Ze is vannacht 3 uur wakker geweest en nu is de baby weer wakker.  Ik heb er buikpijn van. Het liefst laat ik haar bij mijn zusje logeren, maar die woont te ver weg.

cirkel trek opnieuw aan de bel voor je straks zelf door draait. 
Vraag aan mensen of ze ergens kunnen logeren zodat jij eens goed kan slapen. 

jeetje wat heftig cirkel! Ik heb het ook een jaar lang gehad met 1 kindje, bleek uiteindelijk constant oorontsteking te zijn en sinds de buisjes is het over. Maar pff je kon mij opgevend moment echt opvegen. Maar laat staan met 2 kids!!! Hopelijk kan je met een middag dutje ook even een uurtje slapen! 

En wat vervelend dat je precies een invaller kreeg

Ik heb mijn zus toch gevraagd of ze daar mag logeren 1 of 2 nachtjes. Het is ook zo shit dat het direct zo'n impact heeft op de relatie tussen mijn man en ik.  We hebben echt een kort lontje en dat maakt de sfeer niet gezelliger. 

Ik ga maandag een osteopaat benaderen. Misschien werkt dat.

Hadden jullie een fijne kerstdag?

Cirkel schreef op 25-12-2021 om 19:25:

Ik heb mijn zus toch gevraagd of ze daar mag logeren 1 of 2 nachtjes. Het is ook zo shit dat het direct zo'n impact heeft op de relatie tussen mijn man en ik. We hebben echt een kort lontje en dat maakt de sfeer niet gezelliger.

Ik ga maandag een osteopaat benaderen. Misschien werkt dat.

Hadden jullie een fijne kerstdag?

Wat fijn dat je zus wilt oppassen. Ja korte lontjes is logisch. Je gaat het toch op elkaar afreageren. 

Ik ben met zoontje ook bij een osteopaat geweest. Bij ons bleek er niet zoveel te zijn wat hij echt kon behandelen. Maar ik hoor dat anderen er echt wel baat bij hebben gehad.
Heb je ook al geprobeerd het bedje op een andere plek te zetten?

oke vivalavida! Dat scheelt ook. 

We hebben denk ik alles geprobeerd. Klein bed, groot bed, 2 slaapkamers, prikkelarme slaapkamer, slaaptunnel, wel of geen pyjama, zelfs wel of geen staart ( ze heeft heel lang haar).. Schiet mij maar lek. 

Gelukkig is man nu thuis en ze gaat 2 nachten logeren morgen. Ben er echt aan toe.

Hoop dat het helpt cirkel !

Hier vannacht echt elk uur de wekker gezien. Geen idee waarom. Ben inmiddels bekaf en moet deze week elke dag werken ( zorg) dus ben er niet blij mee.

Waardeloos lijntje! Veel succes en sterkte met de werkweek. Hier 1x wakker en hoop dat de baby zo nog even gaat slapen

Peuter is 2 dagen bij mijn zus. Ben zo benieuwd hoe het is gegaan.. 

Ik hoop dat je echt even bij kunt tanken deze twee nachten. Maar vannacht ging blijkbaar goed. Als ik een keer door kan slapen en mag blijven liggen van man, ben ik zooo duf. Is mijn hoofd niet meer gewend. 
Wat klote Lientje. Hopelijk slaap je vannacht weer goed. 
Ik word zojuist wakker in het bed van mijn dochter. Een hoogslaper. Lig er vanaf 2.15 in maar heb er ook slecht in geslapen. Het enige voordeel is dat de kinderen nu waarschijnlijk bij man in bed liggen (al een tijdje) en ik zelf wakker kon worden. Ook wel een keer fijn.

heb je een beetje bij kunnen tanken cirkel? 

Ja, zit wel beter in mijn vel. Alleen al de wetenschap dat ik er alleen voor de baby uit moet, is al fijn.  Wel jammer dat de baby nu 2 dagen voor 6 uur wakker is, maar met een beetje geluk gaat ze zo nog even slapen. 

Ik wilde mijn man ook 1 nacht laten doen, maar die is de hele dag aan het klussen in huis, terwijl ik gisteren niet veel meer heb gedaan dan series kijken..  Dat vind ik dan een beetje sneu. 

hoe is het met peuter gegaan cirkel? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.