Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

present.
Sinds de nachtdiensten is het erger dan het was. Elke nacht wakker, licht slapen, nachtmerries.

vrees dat het niet mijn laatste straatje was

Frustrerend stokstaart! Hoe kan het dat sommigen nachtmerries hebben en een ander niet he?! Ik heb laatst 2 nachten achter elkaar gedroomd dat mijn voortanden verbrijzeld waren. Ik was echt blij dat ik weer wakker was, want het was zo levensecht. Zoek je ook op wat je dromen betekenen? 

Mijn verlof zit erop en nu begint de baby ineens met veel wakker worden echt weer typisch. Peuter slaapt nog!

ja dat is het. Wel in slaap gevallen maar met veel nachtmerries.
Ondertussen al weer in trein naar mijn werk.

Goedemorgen, wat vroeg stokstaart?! Ben je dan ook weer vroeg vrij?
Fijn Cirkel, zou wat zijn als het nu goed gaat door het nachtlampje alleen. Duimen!

hier weer een keer wakker. Dankzij een ziek kind

We kunnen stellen dat het nachtlampje nog niet werkt. Helaas.. Het begon alweer om 23 tot  24. Daarna bij me in bed gelegd en toen kon ik slapen tot 2 uur; baby wakker. Baby denkt dat het ochtend is ofzo, want die heeft alleen maar praatjes. Balen van je zieke kind duizel. Wat zijn de klachten? Die van ons zijn al 3 weken heel erg verkouden. Nog nooit zo erg meegemaakt.

ik hoop dat je weer in slaap hebt kunnen vallen Cirkel! 
Ben weer "traditioneel" wakker, heb 2 nachten ervoor super geslapen dus hoopte dat het wakker worden voorbij was. Helaas 

Om 22:00 omgevallen van de slaap en heel diep geslapen. Een uur geleden nodig moeten plassen en nu ben ik "uitgeslapen". Heel irritant want ik weet dat ik straks toch weer moe opsta vanwege te weinig slaap.

VivaLaVida schreef op 21-12-2021 om 06:43:

Goedemorgen, wat vroeg stokstaart?! Ben je dan ook weer vroeg vrij?
Fijn Cirkel, zou wat zijn als het nu goed gaat door het nachtlampje alleen. Duimen!

Mwoh, om 16u.
dan als ik mazzel heb om 17.30 thuis.

sterkte vandaag voor de wakker liggers!

Stokstaart, heftig van die reistijd erbij ook. 

Duizel, kind al beter?

Hier weer onrustig, slaap met de kinders allebei naast me. Man is aan het werk. Ik vind het zo'n gek idee dat het jaar alweer bijna voorbij is. Gaat echt heel snel. Hoop dat 2022 een beter slaapjaar wordt voor iedereen.

de reistijd maken de dagen idd lang. Maar we hebben een leuk team, dat scheelt een hoop.
Soms vertrekken collega's ivm reistijd of gewoon, tijd voor wat anders. Maar vaak zijn ze met een jaar terug

Dat klinkt gezellig. Nooit overwogen om dichterbij te gaan wonen dan?

nee eigenlijk niet. En omdat ik zorgpersoneel ben, buiten een straal van 20km met een vast contract, krijg ik voorrang op de woningmarkt in die stad. Dus mocht ik het echt zat worden ben ik snel verhuisd.
Maar mijn sociale netwerk zit hier, iedereen die ik lief vind. En in die stad moet ik toch opnieuw beginnen.

Ah, dat wist ik niet. Van dat voorrang krijgen.
Wel fijn dat die optie er is. 

Hier is het echt hopeloos vannacht. 

Hai Cirkel, wat shit weer. Heb je “morgen” een drukke dag of kan je rustig aan doen? Ik ook weer wakker. Moet plassen maar ben bang dat zoon wakker wordt want die lag er (te) laat in door visite en is ook veel aan het spoken vannacht. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.