Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
Pands
18-12-2021 om 08:37
ja willen verhuizen weer vanwege de buren. Het is elk weekend raak
al regelmatig aan de deur gestaan. Maar ze hebben gewoon schijt.
@rooiekater kan mij voorstellen dat je dat mist. Digitale knuffel van mij!
Cirkel
19-12-2021 om 01:45
Lijkt me ook erg moeilijk om geen knuffels te kunnen krijgen. Heeft ieder mens nodig..
Een nacht uit logeren is leuk voor 1 nacht, maar is geen oplossing van het probleem. Ze is nu ook al bijna 2 uur steeds wakker en zeuren om mij. Ik ben er al 4x geweest, maar als ik er ben, is ze stil. Ik voel in mijn lijf echt ook zoveel spanning door het slechte slapen. Ik lag gisteren ook al om 21 uur te slapen.
VivaLaVida
19-12-2021 om 01:50
Lees hier dat veel mensen een knuffel nodig hebben, bij deze
Het is ook niet niks wat er allemaal speelt.
Vreselijk om zoveel last te hebben van de buren. Dat zou voor mij ook een reden zijn om te verhuizen. Dat kan je echt helemaal leegzuigen. Sterkte ermee!
Cirkel, goed dat je het met de huisarts gaat bespreken. Wellicht kan CJG je hier ook bij helpen. Zo te lezen is het bij jou ook iedere nacht raak. Ik ben ook weer wakker helaas. Had kramp in mijn teen. Was meteen weg, maar dan ben ik alweer klaarwakker en moet dan plassen. Het duurt dan een tijdje voordat ik weer slaap. Jammer genoeg is uitslapen er niet meer bij.
Cirkel
19-12-2021 om 04:21
CJG is hier al een keer geweest na een hulpvraag van ons. Zij schuiven alles af op de verhuizing en komst van haar zusje. Dat zou ik maar zo kunnen hoor, maar het slapen worst steeds een groter probleem. Nu is de baby wakker.
duizel
19-12-2021 om 05:31
@cirkel een nacht logeren lost het probleem niet op maar is wel een nacht bijtanken voor jou. Al zal 1 nacht niet genoeg zijn.
Het lijkt me dat je iets moet om zelf niet om te vallen. Af en toe een nachtje laten logeren kan dan net even wat druk eraf halen.
Of overdag hulp inschakelen waardoor jij even een paar uurtjes terug naar bed kan?
Met onze oudste hadden wij ook periodes van slecht slapen en die lieten wij dan ook logeren. Konden wij bijtanken en op een of andere manier leek onze dochter dan gereset... daarna ging het vaak ineens stukken beter. Maar of dat bij anderen ook zo werkt betwijfel ik
Hinoki
19-12-2021 om 05:32
Hier zoveelste nacht op rij dat max 5 uur slaap.
Soms van 00.00-05.00
Soms van 02.00-07.00
En soms van 00.00-03.00 en van 06.00-08.00.
Er valt geen pijl op te trekken, anders dan dat ik een heel onrustig hoofd heb.
Het gekke is dat ik nog wel “gewoon” functioneer. En ik pas merk hoe moe/futloos en braindead ik mijn dagen eigenlijk doorkom wanneer ik wens een nacht wel goed slaap. Dan is mijn hoofd heel helder en anders.
Pands
19-12-2021 om 09:27
VivaLaVida schreef op 19-12-2021 om 01:50:
Lees hier dat veel mensen een knuffel nodig hebben, bij deze
Het is ook niet niks wat er allemaal speelt.
Vreselijk om zoveel last te hebben van de buren. Dat zou voor mij ook een reden zijn om te verhuizen. Dat kan je echt helemaal leegzuigen. Sterkte ermee!
Cirkel, goed dat je het met de huisarts gaat bespreken. Wellicht kan CJG je hier ook bij helpen. Zo te lezen is het bij jou ook iedere nacht raak. Ik ben ook weer wakker helaas. Had kramp in mijn teen. Was meteen weg, maar dan ben ik alweer klaarwakker en moet dan plassen. Het duurt dan een tijdje voordat ik weer slaap. Jammer genoeg is uitslapen er niet meer bij.
Ja alleen zijn we net een jaar geleden verhuisd vanwege feestende overburen. Dachten we eindelijk rust te hebben en begint het weer
hebben letterlijk alles verbouwd. En is gewoon balen om weer te moeten verhuizen. Dit is wel een vrijstaande woning. Dus gok dan geen last meer....maar twijfel enorm nog. Maar wil zo graag rust. Merk elke weekend weer de spanning van gaan ze weer feesten of niet? En aangezien in zwanger ben van de 2e zie ik er helemaal tegenop met weinig slaap dan..
Pands
19-12-2021 om 09:28
Cirkel schreef op 19-12-2021 om 01:45:
Lijkt me ook erg moeilijk om geen knuffels te kunnen krijgen. Heeft ieder mens nodig..
Een nacht uit logeren is leuk voor 1 nacht, maar is geen oplossing van het probleem. Ze is nu ook al bijna 2 uur steeds wakker en zeuren om mij. Ik ben er al 4x geweest, maar als ik er ben, is ze stil. Ik voel in mijn lijf echt ook zoveel spanning door het slechte slapen. Ik lag gisteren ook al om 21 uur te slapen.
Vervelend dit soort nachten. Bij ons hielp een nachtlampje, onze dochter was blijkbaar ineens bang in het donker??
Cirkel
19-12-2021 om 15:02
Bedankt voor de tip Pands. Dat hebben wij nog niet echt gebruikt, omdat de slaapcoach zei dat we dan de angst voor het donker juist zouden voeden. Ze is nog niet bang voor het donker, geloof ik. Maar misschien kunnen we even een klein kerstlampje ding neer zetten om te kijken of het wat doet (zonder dat we iets benoemen over donker en eng ).
Cirkel
20-12-2021 om 01:17
Het lampje bij dochter is aan. Ze werd net gillend wakker, maar ik kon haar even troosten en ben direct zelf weer naar bed gegaan. Ze is nog stil, dus dat is al vooruitgang. Jullie allemaal lekker aan het snurken? ![]()
Cirkel
20-12-2021 om 06:14
Dat is echt dramatisch. Sterkte. Hier uiteindelijk maar 2 keer uit bed. Dus best oke geslapen! Misschien wel dankzij het nachtlampje 
Pands
20-12-2021 om 23:17
Cirkel schreef op 20-12-2021 om 01:17:
Het lampje bij dochter is aan. Ze werd net gillend wakker, maar ik kon haar even troosten en ben direct zelf weer naar bed gegaan. Ze is nog stil, dus dat is al vooruitgang. Jullie allemaal lekker aan het snurken?
Fijn dat er vooruitgang inzit. Hopelijk komende nachten steeds meer vooruitgang