Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
duizel
05-12-2021 om 07:38
ik heb niet meer geslapen. Booster is gezet door verpleegkundigen van mijn werk. Daardoor konden we nu al.
Ik heb nu gedoucht en arm is al wat minder gevoelig. Is ook niet heel erg pijnlijk maar net lastig met mijn draai vinden in bed.
Ben nu ook aan het snotteren maar negatieve zelftest.
Vandaag sinterklaas vieren. Ga nu met dochter wat dingen klaar zetten.
rooiekater
05-12-2021 om 08:40
cirkel wat balen dat je zulke slechte nachten maakt.
Duizel ik ga hem ook krijgen op mijn werk word door collega's geprikt. Eerst de bewoners en 2 dagen later personeel die wil.
Ik heb al een afspraak staan.
stokstaart
05-12-2021 om 08:44
Ik had daar inderdaad ook last van na de booster, een zere arm en wakker worden. Verder ook geen klachten. Ik heb m bijna 2 weken terug gehad.
Hopelijk heb je een rustig dagje.
Ik ben om 00u wakker geweest en kwam slecht in slaap, had zere spieren, heb ik wel vaker. Het zeurt en ik wil dan bewegen maar ik ben moe en wil slapen. Dat is geen goede combi. Pcm en een ibu werkt gelukkig. Toen snel weer in slaap gevallen.
Vanochtend een wekker gezet om niet weer een gat in de dag te slapen want moet vanavond de nachtdienst in en wil vandaag ergens tussen het aansluiten van electra en de vaatwasser door ook nog slapen.
stokstaart
05-12-2021 om 17:34
straks de eerste nacht van 4 nachtdiensten. Nu slapen. 3,5 uur geen druk... ![]()
rooiekater
06-12-2021 om 01:36
wanneer is het januari? Heb elk jaar weer moeite om de maand december te overleven. (Heb last van een depressie waarvoor ik ook therapie krijg)
Cirkel
06-12-2021 om 04:18
VivaLaVida schreef op 05-12-2021 om 07:34:
Nou niks meer geslapen. Vanaf 4.30 wakker en net toen ik me wilde omdraaien, kwam dochter met buikpijn. Daarna hebben we niet meer geslapen. Ben blij dat we een dagje thuis gepland hebben.
Ik ken het cirkel. Heb ook een hele slechte slaper. Slaapt nog steeds erg kort en is 8. Ik word nooit door een wekker wakker of een keer helemaal uitgeslapen.
Nee toch. Wat heftig voor jullie.
Hier was het echt verschrikkelijk gisteravond. Peuter lag er om 1930 in, maar sliep om 21 uur nog niet. Mijn man heeft haar mee naar beneden genomen ( ik lag al op bed) en warme melk gegeven. Daarna ging ze wel slapen, maar ze is inmiddels alweer 3x wakker geweest. De baby wilde ook niet slapen. Die zit alweer aan haar tweede fles vannacht.
Mijn hele humeur is weg. Ik ben kapot.. Mijn lontje is kort, ben chagrijnig, kan niks verdragen van mijn man en denk alleen maar aan slapen.
Morgen ga ik met de baby naar het cb. Ik zal daar eens vragen of we hulp kunnen krijgen.
Ik las dat rooie kater last heeft van depressieve gevoelens. Dat lijkt me erg vervelend. Hoop dat je het een beetje vol kunt houden. Ik heb er ook mee te maken gehad en het is gewoon super sjit. Kan je er wel goed over praten met anderen?
er.is.maar.1.Pino
06-12-2021 om 06:20
djeez….gisteren pakjesavond en sinds 5:30 stuiteren ze hier met hun cadeaus door het huis 😩🥱
Sterkte Rooiekater, ik hoop dat je voor jou een goede afleiding kunt vinden, hopelijk helpt dat (heb er geen verstand van overigens, dus weet niet of het helpt 🙈)
En ook de rest veel sterkte!
Cirkel
06-12-2021 om 21:03
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Wij laten nu de peuter overdag niet meer slapen. Eens kijken of dat de oplossing is. Ik hooop het zo.
lientje69
07-12-2021 om 02:14
Hier wakker omdat dochter een zware paniekaanval heeft.
Is onder behandeling van ptss en het gaat allemaal niet echt lekker. Het slapen bij haar is heel wisselend. Soms een paar dagen goed en dan opeens weer heel slecht. Jongvolwassene maar o zo hard haar moeder nodig dan. Heb haar nu eindelijk weer gekalmeerd, hopelijk lukt het slapen voor beide zodirekt nog even.
Cirkel
07-12-2021 om 05:30
Lientje, wat heftig en naar om te moeten zien bij je dochter. Gelukkig kan je gaat kalmeren.
Hinoki, wat irritant voor je! Hier staat de slaapteller op 4,5 uur en ik lag in 2100 in bed. Dus dit is ook weer rampzalig.. de oudste ligt nu bij mij in bed, man in haar bed. Ze is nu heel rustig en slaapt wel redelijk.
Baby heeft vaccinatie gehad en dan schijnen ze goed te slapen?! Wij leven denk ik in een omgekeerde wereld ![]()
lientje69
07-12-2021 om 07:20
Ik heb gelukkig nog wat kunnen slapen. In dochter haar kamer is het ook stil nu dus ik verwacht dat die wel een gat in de dag gaat slapen. Op zich geen probleem. Enige lastige is haar stage, daar zal weinig begrip vandaan komen. Ze werkt in een ziekenhuis en daar is het alle hands on deck uiteraard. Één verpleegkundige die uitvalt is gelijk een groot probleem.
Ze willen eigenlijk dat ze het hele jaar over doet, ze gaat sowieso al een paar maanden de verlenging in. Maar hele jaar over is ook best veel, haar theorie is goed op orde, alleen de stage uren zijn een probleem. Dus dat wil ze liever niet
Jullie ook sterkte Hinomi en Cirkel. Bij jullie is het vele nachten mis lees ik. Dat is ontzettend vermoeiend kan ik me nog herinneren uit de tijd met een huilbaby. Toen sliep ik ook maar iets van 3 uurtjes per nacht en stond na een jaar op instorten ongeveer.