Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
Cirkel
23-11-2021 om 01:45
Helaas wordt de grote zus hier wel wakker van geluiden in de nacht. Niet altijd, maar wel vaak. Ik hoop elke nacht ook weer dat ik er een keer niet uit hoef voor een fles, maar dat zou nog wel een aantal maanden duren helaas. Het slaapgebrek maakt me geen gezellig mens. Hoort erbij, maar ik zou blij zijn als het niet meer nodig is. 
Meesje
23-11-2021 om 04:02
Cirkel schreef op 22-11-2021 om 05:23:
Sterkte ikbengek. Meesje, wat vervelend. Kind is net zo oud als die van mij toch? Van september?
Van oktober. Ik heb dus ook nog een paar maanden te gaan
PomPom
23-11-2021 om 04:21
ik sluit me ook maar weer eens aan. Nu echt hoogzwanger en kind opeens ziek. Terwijl hij een paar weken geleden nog buikgriep heeft gehad. Ik dacht mooi! Dan hebben we dat nu gehad, maar helaas....
Tot nu toe 2,5 uur geslapen vannacht en door de zwangerschap slaap ik al 2 maanden 5 uur per nacht. Gelukkig maar een beetje moe
Cirkel
23-11-2021 om 05:49
Ach pompom, wat sneu. En ook nog eens hoogzwanger. Spannend! Zin in de bevalling? ![]()
PomPom
24-11-2021 om 03:29
Cirkel schreef op 23-11-2021 om 05:49:
Ach pompom, wat sneu. En ook nog eens hoogzwanger. Spannend! Zin in de bevalling?
Haha nou... eerder als een berg tegenop aan het kijken
Weer een nachtje wakker helaas
Schommelstoel
24-11-2021 om 05:21
Och Pompom, een ziek kind komt nooit gelegen hè.
Ik lig al een uur wakker. Slaap in een vakantiehuisje deze week en normaal ben ik een hele goede slaper, maar hier lukt het niet. Ik snap er niks van. Fijn bed, overdag hele dagen buiten, lekker rustig. Maar slapen ho maar. Ik begin haast te geloven in slechte aardstralen ofzo 
Cirkel
24-11-2021 om 07:24
pompom, het komt goed! Succes alvast!
Jammer dat je niet lekker slaapt in het vakantiehuisje schommelstoel. Hier 1 keer wakker geweest, omdat man gisteravond laat nog een fles had gegeven. Dat scheelt zoveel.
stokstaart
24-11-2021 om 07:59
100x wakker geweest. De wisseldiensten die ik op de ic moet draaien zijn niet best voor mijn nachtrust 
Wattenbolleke
25-11-2021 om 03:00
ik heb nog helemaal niet geslapen. Lig al vanaf 2100 in bed want hartstikke moe. Maar ik moet stoppen met m’n slaappillen. Dus ik heb niks chemisch om mee in slaap te vallen. Uurtje geleden al een kopje thee gedronken, al wat geprobeerd te lezen maar daar zijn m’n ogen veel te moe voor.
Ik denk dat ik maar een was ga vouwen. Wat een drama 
PomPom
25-11-2021 om 03:20
Wattenbolleke schreef op 25-11-2021 om 03:00:
ik heb nog helemaal niet geslapen. Lig al vanaf 2100 in bed want hartstikke moe. Maar ik moet stoppen met m’n slaappillen. Dus ik heb niks chemisch om mee in slaap te vallen. Uurtje geleden al een kopje thee gedronken, al wat geprobeerd te lezen maar daar zijn m’n ogen veel te moe voor.
Ik denk dat ik maar een was ga vouwen. Wat een drama
Dat lijkt me ook verschrikkelijk hoor, je went zo snel aan slaapmedicatie...
Tijdje geleden was er een documentaire op tlc over hoe je goed kon slapen. Daarin werd inderdaad benoemd dat als je nou echt niet in slaap kwam, je beter even een uurtje iets anders kon gaan doen.
Ook belangrijk: direct na het opstaan minstens een uur zonlicht. Bij voorkeur dus zsm naar buiten morgenochtend. Dat helpt je biologische klok.
stokstaart
25-11-2021 om 06:32
wat naat wattenbol!! Hopelijk heb je wel iets geslapen.
ik kon ook maar slecht in slaap komen. Heb lang wakker gelegen. Nu onderweg naar werk.
Wattenbolleke
25-11-2021 om 10:01
stokstaart schreef op 25-11-2021 om 06:32:
wat naat wattenbol!! Hopelijk heb je wel iets geslapen.
ik kon ook maar slecht in slaap komen. Heb lang wakker gelegen. Nu onderweg naar werk.
Ik heb van half 4 tot 7 geslapen uiteindelijk. Nu op mijn werk.
wat zijn wisseldiensten? Werkse!
stokstaart
25-11-2021 om 19:02
Wisseldiensten is een zorgding. Soms dagdienst, soms avonddienst, soms nachtdienst en dat allemaal door elkaar. Vroeger ook gebroken dienst (sochtends een paar uur smiddags een paar uur, vooral tijdens de spits) Maar dat mag volgens mij niet meer van de arbo, net als eerst een avonddienst en dan een dagdienst. Volgens mij gebeurd dit allemaal nog wel maar niet meer structureel.
Maar ik ben gewend om dagdiensten te draaien (de meeste operaties zijn gepland) me af en toe een dienst die dan overgaat in een
slaap en bereikbaarheidsdienst tot de volgende dag. Mijn hele ritme is daaromheen. En dan nu op de IC weer avonden tot 23.30, 1u thuis en dan slapen. 2 dagen vrij en dan weer om 20u naar bed moeten omdat om 5.20 de wekker weer gaat.
Cirkel
28-11-2021 om 02:25
Pittig stokstaart!
Hier gaat het goed. Ik sliep ook om 21 uur al, was kapot van de nacht ervoor. Hopelijk worden we na 630 weer wakker. Dat vind ik nog een acceptabel tijdstip.