Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Tot nu toe al heerlijk geslapen. Ik verschoon wel iedere dag mijn kussensloop. Ook dat geeft al een super lekker gevoel.

Ice tea, zulke nachten zijn echt verrot. Hopelijk nu beter.

Cirkel schreef op 15-11-2021 om 02:45:

Wat vind je er niet prettig aan?
Ik heb tot nu toe lekker geslapen. De oudste is nog niet wakker geweest, dat scheelt enorm.

Ik slaap ook altijd het lekkerst op een verschoond bed. Soms verschoon ik hem 2x per week, omdat ik het zo heerlijk vind.

De term “tweedeling in de maatschappij” is een ieder wel bekend inmiddels. Ik merk dat ik daar een zwaar gemoed van krijg. Maar gek genoeg merk ik er IRL zelf weinig van. Heb een zeer gemêleerde vriendenkring. En ieder maken we onze eigen keuze. Dat niet alle keuzes ook mijn keuze zijn, mag duidelijk zijn, maar er is gewoon begrip voor elkaar. In de media en op social media lijkt, in ieder geval voor mij, die tweedeling juist uitvergroot. En als ik me daar niet af en toe voor afsluit, dan slaap ik dus s nachts helemaal niet meer. 

Dit topic is gelukkig redelijk gemoedelijk. Dus deze nacht waag ik een poging. 

Twee keer per week zou ik ook willen, al ging het maar om het onderlaken. Misschien ga ik eens gek doen, en dat ook gewoon doen. 

Dit topic is toch hartstikke gemoedelijk?
Vind ik wel althans. 

Het klinkt misschien stom, maar ik trok ook altijd van alles aan wat er in de wereld speelde (ik wil niet zeggen dat jij dat ook doet hoor) Sinds ik dat klein hou: alleen familiair, is het zoveel rustiger in mijn hoofd. Ik kan er toch niks aan veranderen, dus laat ik het rusten. ik kijk geen journaal en persconferenties sla ik ook over. Ik lees het wel bij op nu.nl

ik ga nu mijn bed verschonen. Wat een goed idee 

Cirkel schreef op 16-11-2021 om 07:06:

Dit topic is toch hartstikke gemoedelijk?
Vind ik wel althans.

Jazeker. Dat vind ik ook. Maar als ik hier s nachts kom spieken, ben ik wel

Zo’n masochist dat ik ook verder kijk. Je tip neem ik mee 

ik moet zeggen en klop het snel af dat telefoon in de huiskamer laten liggen en voor het slapen mediteren mij al 2 goeie nachten heeft opgeleverd 

telefoon in de huiskamer, wat knap ik kan dat  niet. 

Ik sliep om 01u en ben nu weer wakker. Mijn kind heeft gisteren zijn eerste vaccinaties gekregen.  Sliep van 15u tot half 11. Maar vind het nu lastig om te slapen. Wat ik helemaal snap. Ik ben geen nu aan het voeden en hopelijk gaat en wil hij dan weer snel slapen

Dat is een heel lang slaapje voor overdag. Hopelijk gaar het goed na de vaccinatie. Onze dochter krijgt de eerste vaccinatie over een paar weken. Weet nog dat de oudste er elke keer wel ziek van werd. Hopelijk slaapt hij weer.

Hier gaat het redelijk. 1 keer eruit voor de oudste om 1 uur en nu een voeding voor de baby. Jammer genoeg wel weer van die afschuwelijke dromen. Tussendoor volg ik Britney op instagram. Er staat een hint voor Oprah dat ze wel geïnterviewd wil worden, geloof ik. Ik blijf het fascinerend vinden.

cirkel, zeker is dat Britney gedoe interessant om te volgen. Hij heeft inderdaad lang geslapen op de dag. Nu weer wakker,  hopelijk wil hij weer slapen want ik ben kapot moe met maar 3 uur slaap.

Wat spannend dat jullie dochter over een paar weken de prikjes krijgt. 

afgelopen nacht een ruk nacht gehad. Een dik uur wakker gelegen midden in de nacht nadat ik eruit moest. En om 4? Uur wilde poes wel/niet/wel/niet onder het dekbed. En toen ging om 5.10 een auto alarm af en ben ik er maar uit gegaan. Mijn wekker zou om 5.30 afgaan.
Ondertussen heb ik een halve liter sterke koffie op en zit ik in de trein naar mijn werk waar ik het drukste operatieprogramma van de dag heb.

succes stokstaartje 

Ik mag vandaag ook weer deels in pak. Meerdere zieke bewoners die nu getest worden.  

jij ook succes, rooiekater!

Veel succes stokstaart! Ik heb ook zo'n kat die altijd bij mij op bed ligt en me vaak wakker maakt. Dan kan ik vaak wel weer direct slapen gelukkig. Dochter is al beneden met mijn man en ik lig nog even te chillen tot de baby wakker is.

IceTea schreef op 17-11-2021 om 02:30:

telefoon in de huiskamer, wat knap ik kan dat niet.

Ik ook niet. Maar ook praktisch niet. Zonder al te veel in details te treden. Ik moet 's nachts ivm mijn gezondheid in de gelegenheid kunnen zijn om accuut te bellen. Eerst naar beneden moeten voor mijn telefoon is dan helaas geen optie. 

Ik wil wel gaan proberen hem minder te gaan gebruiken. 

ik woon gelijkvloers 2 stappen buiten de slaapkamer en heb mijn telefoon te pakken..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.