Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Geen idee hoe het met de buur is. Ik heb wel geluiden van beneden gehoord gister, een telefoon die niet ellenlang overging dus iemand heeft m opgenomen, gisteravond een deur die dicht ging. Ik denk dat ze thuis is.
Er is thuiszorg en familie dus ik voel niet de behoefte om er langs te gaan eigenlijk.

Gisteravond op tijd er in maar toen ik weg zakte was er een berg vuurwerk en was ik wakker. Vannacht ergens met pijn in schouders wakker geworden. Gelukkig na wat pcm weer in slaap gesukkeld.
Maar brak ben ik wel.

Cirkel schreef op 09-11-2021 om 04:56:

Vervelend van de overgang en je zorgen rondom corona. Wat zijn je angsten? Mensen verliezen, zelf ziek worden, vaccineren?

Geen van drieën. Meer alles eromheen. Het legt een mentale druk.

En is ook de reden dat ik nu alweer naar het plafond lig te staren. Het is nog vroeg, maar ik herken deze staat van zijn. Het gaat weer nachtwerk worden. 

Rot dat je het zo ervaart.. Hopelijk slaap je toch nog een beetje! 
Ik heb al 3 uur (achtereen) slaap in the pocket. Dat is al winst voor mij. 

Stokstaart.. Dat vuurwerk is echt verschrikkelijk irritant! Hier ook af en toe een knal en dan zit ik ook gelijk rechtop. Wat is pcm?

Hinoki.. Zo niet te lezen (want je hebt niks meer geplaatst hier sinds 23u) ben je toch in slaap gevallen.

Cirkel.. 3 uur slaap. Lekker hoor! 

Hier enorme moeite met inslapen. Lag om 22.30u in bed maar heb het 23.30u zien worden. En vervolgens om 00.50u weer wakker en maar wat gegeten. Nu weer wakker want zoon begon te huilen. Ik heb zijn tut erin gedaan en normaal accepteert hij dit niet, dus Ben in de huiskamer gaan zitten voor het geval hij toch weer gaat huilen. Echter blijft het aardig stil (afkloppen) dus ik ga toch een poging tot bed doen.

Lukt het niet, meld ik 'mij weer hier! 

nou zeg. Net toen ik ik dacht 'yes hij slaapt' en ik weer in bed durfde gaan liggen,  begon hij te huilen...

pcm is paracetamol.
Weer vuurwerk toen ik wilde slapen, snap het echt niet. Woon ook nog eens naast een kinderboerderij.

wat balen Icetea! Hopelijk kun je toch nog even slapen.

hier ook vuurwerk en een feesten buurman.
Ga nog een slaap poging ondernemen 

IceTea schreef op 14-11-2021 om 02:52:

nou zeg. Net toen ik ik dacht 'yes hij slaapt' en ik weer in bed durfde gaan liggen, begon hij te huilen...

Zo'n baby heb ik ook. Vind het zo tegenvallen als ik net de deken over me heen trek en ze begint te huilen dat ik nu vaak nodeloos lang wacht met in bed gaan

tis wel weer klaar voor vannacht.

hopelijk slapen jullie nog

IceTea schreef op 14-11-2021 om 02:39:

Hinoki.. Zo niet te lezen (want je hebt niks meer geplaatst hier sinds 23u) ben je toch in slaap gevallen.

Was het maar zo’n feest. Heb toch nog lange tijd wakker gelegen al was het minder dramatisch dan vooraf gedacht. 
Soms geef ik mezelf gewoon even een verbod op het forum. Simpelweg om even af te koelen. 
Dit topic is redelijk rustig, maar sommige topics vind ik niet prettig meer. Kwam ik natuurlijk stoppen met daar lezen/schrijven. Maar zo’n masochist ben ik dan ook wel weer 

Wat vind je er niet prettig aan? 
Ik heb tot nu toe lekker geslapen. De oudste is nog niet wakker geweest, dat scheelt enorm. 

Ik slaap ook altijd het lekkerst op een verschoond bed. Soms verschoon ik hem 2x per week, omdat ik het zo heerlijk vind.

Cirkel schreef op 15-11-2021 om 02:45:

Ik slaap ook altijd het lekkerst op een verschoond bed. Soms verschoon ik hem 2x per week, omdat ik het zo heerlijk vind.

Ja ik ook. Vind het wel een rotklusje maar je krijgt er iets fijns voor terug. 
Hopen dat jouw nacht nog steeds goed is Cirkel.

hier een lastige nacht. Mijn kind kwam om 2u, mijn vriend zijn wekker ging om 5u en nu heb om half 6 weer de fles geven. Moeten om 8u de auto afgeven voor keuring, dus verder slapen is niet handig nu.  Pfffff

ik heb bewust mijn telefoon niet mee naar bed genomen. Viel ik eindelijk in slaap ging dat ..... vuurwerk weer weer af. 

hinoki.. een verbod op het forum! Haha herkenbaar anders kan je er zo veel tijd aan kwijt zijn. Het scheelt de helft dat dit topic inderdaad rustig is. 

Cirkel een verschoond bed is echt het lekkerste dat er is. Voeg daar een nieuw bed plus matras aan toen je snapt hoe lekker ik vannacht die weinige uren slaap heb geslapen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.