Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
Cirkel
09-11-2021 om 04:56
Vervelend van de overgang en je zorgen rondom corona. Wat zijn je angsten? Mensen verliezen, zelf ziek worden, vaccineren?
rooiekater
09-11-2021 om 06:25
IceTea schreef op 09-11-2021 om 05:39:
ik wil slapen.. 1.23 wakker en nu sinds 5.30u weer. Zucht
Zo laat gaat elke dag mijn wekker
Cirkel
10-11-2021 om 00:30
Oooo, wanneer gaat onze baby wat langer slapen
Ik ga nu overdag ook vaker de mist in door de vermoeidheid. Ik vind het zwaar.
Lieke123
10-11-2021 om 01:13
Hier slaapt zoon ook weer niet. Daar baal ik goed van. Morgen om half zeven opstaan. Kinderen naar school en opvang en werken. Ik mis mijn slaap.
duet
10-11-2021 om 01:27
Ik zit te piekeren over een kwestie op mijn werk. Kan daardoor niet slapen....
Wil eigenlijk nu een mail sturen, maar vind het zo gek staan om 's nachts om half 2 naar collega's mails te sturen.
Lieke123
10-11-2021 om 01:32
duet schreef op 10-11-2021 om 01:27:
Ik zit te piekeren over een kwestie op mijn werk. Kan daardoor niet slapen....
Wil eigenlijk nu een mail sturen, maar vind het zo gek staan om 's nachts om half 2 naar collega's mails te sturen.
je kan de mail toch schrijven. En dan je mail zo instellen dat hij het bericht op een speciaal tijdstip verstuurt (bv om 8:00 in de ochtend). Zo pak ik dat aan.
duet
10-11-2021 om 01:34
Dankje! Ik ga eens kijken hoe dat werkt. Dan kan ik het tenminste loslaten en misschien weer slapen.
duizel
10-11-2021 om 01:49
duet schreef op 10-11-2021 om 01:34:
Dankje! Ik ga eens kijken hoe dat werkt. Dan kan ik het tenminste loslaten en misschien weer slapen.
Ik maak de mail in zo'n geval en kijk er in de ochtend dan weer naar om te beslissen of ik hem verstuur of niet. Soms lijkt alles in de nacht erger en is het in de ochtend weer wat gezakt waardoor ik wat kan aanpassen in de mail.
duet
10-11-2021 om 03:11
duizel schreef op 10-11-2021 om 01:49:
[..]
Ik maak de mail in zo'n geval en kijk er in de ochtend dan weer naar om te beslissen of ik hem verstuur of niet. Soms lijkt alles in de nacht erger en is het in de ochtend weer wat gezakt waardoor ik wat kan aanpassen in de mail.
Hier ook nog wakker. Heb heel erg lang zitten broeden op de mail, maar inmiddels via het trucje van Lieke met vertraging verstuurd. Ik hoef er niet meer over na te denken morgenochtend, ben er zeker van dat de inhoud goed is na een uur broeden..... 
Cirkel
10-11-2021 om 04:01
Goed zo Duet. Wel jammer dat je er zo lang voor wakker hebt gelegen. Hier is de baby ook alweer aan een fles toe.
anijsblokje
10-11-2021 om 05:35
Och rooiekater, wat ben je al lang met dat hoesten in de weer! Merk je al wel wat verbetering?
Hier bekend met chronische bronchitis, dus voor mezelf weet ik wel wanneer er in mijn hoesten verbetering zit, al klinkt het voor mijn omgeving dan nog steeds afschuwelijk.
duet, lekker dat de mail geschreven is. (en dan op er christelijke tijd verzonden wordt
)
hinoki, ik lees jou ook echt te vaak hier... Kan het helpen om al die gedachten gewoon neer te kalken als ze je wakker houden? Of juist voordat je gaat slapen, even de tijd nemen om ze dan bewust te herkauwen en op te schrijven? Maar dat heb je vast al geprobeerd...
en jij ook VivaLaVida, zo vaak wakker de laatste tijd. 
Duizel hopelijk ben je nog in slaap gevallen en gaat de wekker niet te vroeg...
Cirkel en Lieke, sterkte met het opstarten van de dag. Kan me voorstellen dat het allemaal heftig combineren kan zijn.
Hier ook weer lang wakker geweest. Ik heb afgelopen twee nachten vrij goed geslapen en dat kan natuurlijk niet eeuwig duren.
Maar ik vind het niet zo erg, want ik heb vandaag vrij (voor het eerst na heel lange tijd) en het is zo gelopen dat er ook niets op de planning staat vandaag. (behalve een rondje hardlopen vanavond) Zalig. Ik ga vast van alles doen want zo ben ik ook wel weer, maar het vooruitzicht dat er even helemaal niets hoeft, is echt heerlijk.
rooiekater
10-11-2021 om 06:22
het hoesten is erger geworden door de mondkapje plicht werk in de zorg. Maar pcr testen blijven negatief.