Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?


Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

17-08-2021 om 05:49 Topicstarter

NinjeTurtle schreef op 17-08-2021 om 05:41:

Goedemorgen.
Blijft raar om te lezen "NinjeTurtle". Typefoutje tijdens het aanmaken van de nick

Ik dacht dat bewust was haha. Kunnen ze dat hier niet voor je wijzigen? Als je zou willen natuurlijk. 

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

17-08-2021 om 05:52 Topicstarter

RavIvaR schreef op 17-08-2021 om 05:38:

Dat klinkt wel handig, Poezel!
Zou alleen niet weten hoe dat moet.

Weet ook niet of alle machines dat kunnen inderdaad. Dat kun je dan mooi de volgende slapeloze nacht uitzoeken 

Nou, ik zie het niet meer, behalve wanneer iemand mijn naam schrijft.
Van mij mag het zo blijven  heb er geen last van

RavIvaR schreef op 17-08-2021 om 05:20:

eigenlijk wil ik nu een wasje draaien en stofzuigen, maar ik kan me zo voorstellen dat mijn buren dat geen goed idee vinden. En dat snap ik volkomen, dus helaas.
Klinkt best goed, dat dutje in de middag, doe je dat vaker?

HI 😉 je had best een wasje kunnen draaien toch? Dat maakt toch niet zo veel herrie..  Dat doe ik ook wel eens, want soms kan het niet anders. En ik hoor het bij mijn buren ook wel eens snachts maar dat is heel zachtjes.

Regelmarig doe ik wel een dutjes overdag ja.. Vaak onverwachts dat ik ineens wakker schiet en denk omg het is al zo laat. En wanneer ik zo'n dutje in plan dan gebeurt er niks en lig ik 2uur later nog naar het plafond te staren 😒 

Was je nog tot laat wakker eergister? 


Poezel_en_Wip schreef op 17-08-2021 om 05:15:

Hoi daar 👋

Haaaaai 👋😀 leeft de mug nog? 

Galileo schreef op 17-08-2021 om 05:20:

Vannacht heb ik podcast geluisterd en op Twitter en dit forum gezeten. Ik ga nu slapen.

Eerst 👋 ik terug naar RavlvaR. 😀

Ik wens jullie een goede nacht verder.

Twitter heb ik ook een kort poosje op gezeten, tot het op een gegeven moment alleen nog maar over corona ging.. Tuurlijk is corona vreselijk en ik baal ook echt van de covid maatregelen en alles. 

Maar mijn tl stond elke dag alleen maar vol met corona dit en corona dat en al die ruzies tussen die Twitterraars over corona pfff ik vond het maar vermoeiend en was er daarom al weer klaar mee 😉

Podcasts luister ik ook bijna dagelijks, is erg leuk idd.

Ben je nu ook wakker? 

Poezel_en_Wip schreef op 17-08-2021 om 05:52:

[..]

Weet ook niet of alle machines dat kunnen inderdaad. Dat kun je dan mooi de volgende slapeloze nacht uitzoeken

De mijne kan het ook geloof ik, maar die kan zoveel war ik nog moet onderzoeken. Dat ding is nog geen jaar oud 😊

NinjeTurtle schreef op 17-08-2021 om 05:56:

Nou, ik zie het niet meer, behalve wanneer iemand mijn naam schrijft.
Van mij mag het zo blijven heb er geen last van

Hoi Ninja 😋 ook wakker nu? 

Tijgerwit schreef op 19-08-2021 om 04:38:

[..]

Hoi Ninja 😋 ook wakker nu?

Tegen wie heb je het? 

NinjeTurtle schreef op 19-08-2021 om 05:01:

[..]

Tegen wie heb je het?

Tegen jou

ach, er is gewoon een topic speciaal voor mensen die al wakker zijn terwijl ze liever nog hadden geslapen. Het forum wordt steeds completer  
Ik ben aan het kamperen en de muggen hebben sluiproutes naar de slaapzone gevonden. De truc met de oordoppen gebruik ik daar ook voor, maar die ben ik ergens in de nacht kwijtgeraakt. Zoemende rotzakken 

Tijgerwit schreef op 19-08-2021 om 05:52:

[..]

Tegen jou

Weet ik toch..

Iets te vroeg wakker maar had nog even gedoezeld tot de wekker ging

letterlijk

letterlijk

Moderator

19-08-2021 om 07:14

Tsssk, waar waren jullie om drie uur, toen ik keek? Tegen zessen viel ik weer in slaap om midden in een droom om 7 uur wakker getetterd te worden door de wekker! En waar halen jullie de zin vandaan om midden in de nacht huishoudelijke klussen te gaan doen, die doe ik overdag al met tegenzin 😄.

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

19-08-2021 om 07:25 Topicstarter

Goedemorgen allemaal 😊
Heb ik toch zomaar een hele nacht doorgeslapen, voor het eerst in weken! 🥳

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

19-08-2021 om 07:27 Topicstarter

Tijgerwit schreef op 19-08-2021 om 04:27:

[..]

Haaaaai 👋😀 leeft de mug nog?

Haaai! Geen idee, niet meer gezien of gehoord... goed genoeg wat mij betreft haha.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.