Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?


Nou blijkbaar slaapt iedereen al.. 

Jij ook t.o? Of zit je die mug achterna? Suc6 hopelijk is dat beest kapot, zal em leren! 

letterlijk

letterlijk

Moderator

16-08-2021 om 05:09

Ben ook al uren wakker, zoals vrijwel  iederen nacht eigenlijk. Tegen muggen heb ik oordoppen, dat werkt het beste. Zolang ik ze niet hoor, gaan ze hun goddelijke gang maar en ik hoop dat ze lekker gaan slapen als ze hun buikje vol hebben! Het is oneerlijk verdeeld in de wereld, mijn man blieven ze niet, ik ben blijkbaar een lekker ding 😉. Maar hij slaapt ook gewoon iedere nacht, ikke niet.

Blijkbaar heb ik er nu 's nachts een nieuwe hobby bij, naast een beetje dagromen-maar-dan-'s nachts, af en toe een rondje sluipend wandelen om niemand wakker te maken en in mijn bed draaien als een drol in een pispot, zoals mijn opa zo mooi plachtte te zeggen, kan ik nu ook tegen mezelf praten in een topic voor nachtdieren, thanks daarvoor Poezel (ik ben zo vrij om je alleen met je voornaam aan te spreken 😄).

Ik ga maar weer eens een poging doen om voor 7 uur nog wat slaap te pakken, kan ik gelijk proefondervindelijk vaststellen of schermtijd voor het slapen echt zo slecht is! 

letterlijk schreef op 16-08-2021 om 05:09:

Ben ook al uren wakker, zoals vrijwel iederen nacht eigenlijk. Tegen muggen heb ik oordoppen, dat werkt het beste. Zolang ik ze niet hoor, gaan ze hun goddelijke gang maar en ik hoop dat ze lekker gaan slapen als ze hun buikje vol hebben! Het is oneerlijk verdeeld in de wereld, mijn man blieven ze niet, ik ben blijkbaar een lekker ding 😉. Maar hij slaapt ook gewoon iedere nacht, ikke niet.

Blijkbaar heb ik er nu 's nachts een nieuwe hobby bij, naast een beetje dagromen-maar-dan-'s nachts, af en toe een rondje sluipend wandelen om niemand wakker te maken en in mijn bed draaien als een drol in een pispot, zoals mijn opa zo mooi plachtte te zeggen, kan ik nu ook tegen mezelf praten in een topic voor nachtdieren, thanks daarvoor Poezel (ik ben zo vrij om je alleen met je voornaam aan te spreken 😄).

Ik ga maar weer eens een poging doen om voor 7 uur nog wat slaap te pakken, kan ik gelijk proefondervindelijk vaststellen of schermtijd voor het slapen echt zo slecht is!

Hier ook al uren wakker. Net B&B Vol Liefde gekeken op Videoland. Weet dat schermpjes turen slecht voor de slaap schijnen te zijn. Maar het leidt wel wat af van de zenuwpijn en dat is fijn. Vooral met een leuk programma. 

Twijfel meestal rond deze tijd: opstaan of nog effe proberen te slapen. Vanaf hoe laat staan jullie meestal op? 

letterlijk

letterlijk

Moderator

16-08-2021 om 07:22

Apiejapie schreef op 16-08-2021 om 05:30:

[..]

Hier ook al uren wakker. Net B&B Vol Liefde gekeken op Videoland. Weet dat schermpjes turen slecht voor de slaap schijnen te zijn. Maar het leidt wel wat af van de zenuwpijn en dat is fijn. Vooral met een leuk programma.

Twijfel meestal rond deze tijd: opstaan of nog effe proberen te slapen. Vanaf hoe laat staan jullie meestal op?

Tussen 5 en 7. Als ik tot 5 uur geslapen heb, vind ik het genoeg. Als ik tot 2 of 3 uur slaap, val ik meestal rond 5 uur nog even in slaap en dan gaat om 7 uur de wekker.

letterlijk schreef op 16-08-2021 om 05:09:

Ben ook al uren wakker, zoals vrijwel iederen nacht eigenlijk. Tegen muggen heb ik oordoppen, dat werkt het beste. Zolang ik ze niet hoor, gaan ze hun goddelijke gang maar en ik hoop dat ze lekker gaan slapen als ze hun buikje vol hebben! Het is oneerlijk verdeeld in de wereld, mijn man blieven ze niet, ik ben blijkbaar een lekker ding 😉. Maar hij slaapt ook gewoon iedere nacht, ikke niet.

Of je zweet gwn meer😅🤣

letterlijk

letterlijk

Moderator

16-08-2021 om 10:06

Rachel. schreef op 16-08-2021 om 09:45:

[..]

Of je zweet gwn meer😅🤣

Tsssk, echt niet 🤣

letterlijk schreef op 16-08-2021 om 10:06:

[..]

Tsssk, echt niet 🤣

🤣🤣 we gaan er gewoon van uit dat ze je een lekkerding vinden🙂

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

16-08-2021 om 12:08 Topicstarter

Nou, het was goed om mijn frustratie even van me af te schrijven blijkbaar. Heb het net geen 04:00 zien worden. Vervolgens door mijn wekkers heen geslapen, wat ik nóóit heb. Heel blij dat ik niet hoefde te werken vandaag 😅.

Poezel_en_Wip schreef op 16-08-2021 om 12:08:

Nou, het was goed om mijn frustratie even van me af te schrijven blijkbaar. Heb het net geen 04:00 zien worden. Vervolgens door mijn wekkers heen geslapen, wat ik nóóit heb. Heel blij dat ik niet hoefde te werken vandaag 😅.

Herkenbaar zulke nachten 😉 sterkte! 

Hi Tijgerwit!👋

Hoi RavivaR! 😀 Waarom ben jij nog wakker? 

Hoi, ik ben ook nog wakker.

Hoi Galileo 😌 is jouw dag en nachtritme ook helemaal naar de maan? 

Hoi Tijgerwit. 🙂 Beetje wel ja. Ik ben echt een avondmens. Had geen zin om te slapen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.