Huiskamer
Renmuis
19-08-2025 om 11:13
Wachtmuziekjes
Luchtig polletje weer.
Ik moet de laatste week veel zakelijke telefoontjes plegen en wordt ook regelmatig in de wacht gezet. Per bedrijf is het weer anders wat er dan gebeurt. Soms is er een muziekje - klassiek of sky radio ofzo. Soms blijft de telefoon overgaan. Soms krijg je info over de wachtrij. Soms is het gewoon compleet stil. Ik vraag me af of er over nagedacht wordt wat "fijner" is voor de beller, en wat jullie voorkeur heeft (en waarom).
Peiling
Wat is jullie favoriete wachtmuziek?
Netherfield
20-08-2025 om 08:59
Ik wil graag een wachtmuziekje die doorloopt, en als het nummer voorbij is graag een nieuw nummer. Ook wil ik een stem die vertelt hoeveel wachtenden er zijn, maar dan alleen als het aantal wachtenden verandert.
Gebruikersnaaminvullen
20-08-2025 om 11:36
Ik heb voor pop gekozen, maar wat me vaak stoort is het volume van die muziekjes. Die worden regelmatig kneiterhard afgespeeld.
Dolfje
20-08-2025 om 11:48
Zeespiegel schreef op 19-08-2025 om 23:09:
[..]
Een regelrechte nachtmerrie, op de radio zap ik die meteen weg. Een half uur dat nummer!
Ja en ik belde al over iets waarover ik geïrriteerd was dus kun je nagaan hoe ik was toen ik eindelijk een persoon aan de lijn kreeg...
Broadway
20-08-2025 om 15:24
ik wilde eigenlijk voor doodse stilte stemmen, maar als ik dat krijg ga ik steeds naar de telefoon kijken of ik nog wel verbinding heb. dan maar zo'n hoopvolle stem die mij ergert. geen muziekjes aub
Vriend
22-08-2025 om 00:12
Elke keer dat ik een stem hoor, denk ik: ah, verbinding. Dus liever geen stemmen, tenzij ik met een echte, levende persoon spreek. Verder vind ik de meeste wachtmuziek vreselijk. Het mooiste is eigenlijk als ze je terug willen bellen, die optie zit er gelukkig steeds vaker bij. Hoewel je die ook weer kunt verneuken: bij Microsoft werd ik keurig op de door mij opgegeven tijd teruggebeld... en vervolgens drie kwartier in de wacht gezet.
Wieder
22-08-2025 om 07:02
Gewoon tuut tuut tuut graag en af en toe een update hoe het ervoor staat. Géén krakende pop- danwel klassieke muziek.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.