Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waarover heb je jezelf vandaag verbaasd?

Omdat ik me verbaasde vandaag, zonder ergernis en er ook niet blij van werd, maar een nieuw draadje voor mijn verbazing.
Andere verbazingen hier delen mag, graag zelfs, ik verbaas graag mee!

bieb1963 schreef op 01-07-2026 om 12:48:

Hier is de Blokker al een tijdje terug. Maar er zit ook een Action, hema en zeeman (zaten er ook al vóórdat de Blokker failliet ging). Weet niet of de Blokker het lang gaat redden hier.

Ja dat is hier dus ook. 

Hier is de Blokker al een tijdje terug. Maar er zit ook een Action, hema en zeeman (zaten er ook al vóórdat de Blokker failliet ging). Weet niet of de Blokker het lang gaat redden hier.

Hier ook, maar sinds Blokker een andere eigenaar heeft, vind ik het assortiment veel minder.

Broodjebrie schreef op 01-07-2026 om 12:17:

[..]

Ik dacht vanmorgen ineens, jij woont toch in dezelfde plaats als mijn vader, dus winkels genoeg toch? Of woon je aan de rand van die plaats, dat kan natuurlijk ook..

Winkels genoeg, maar geen winkel die huishoudelijke spullen verkoopt. Ik woonde midden in het centrum, dus ken het centrum goed en er is geen vervangende winkel gekomen voor Blokker. Zoals ik al schreef de zeeman heeft wat huishoudelijke spullen maar niet veel. Moest laatst voor een bezemsteel naar de bouwmarkt   

Hier zit ook een Action maar te ver uit de buurt, zou er 2 bussen voor moeten nemen. De Hema heeft een eigen systeem bezems, trekker ed., daar past mijn Leifheit spul niet op.

Yumi schreef op 01-07-2026 om 19:20:

[..]

Winkels genoeg, maar geen winkel die huishoudelijke spullen verkoopt. Ik woonde midden in het centrum, dus ken het centrum goed en er is geen vervangende winkel gekomen voor Blokker. Zoals ik al schreef de zeeman heeft wat huishoudelijke spullen maar niet veel. Moest laatst voor een bezemsteel naar de bouwmarkt

Ah op die fiets. Ik snap je!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.