Huiskamer
Auwereel
12-02-2023 om 17:55
Waarover heb je jezelf vandaag verbaasd?
Omdat ik me verbaasde vandaag, zonder ergernis en er ook niet blij van werd, maar een nieuw draadje voor mijn verbazing.
Andere verbazingen hier delen mag, graag zelfs, ik verbaas graag mee!
HAHA!wait..what
29-10-2025 om 21:09
Ach, Broodjebrie
Hopelijk is hij er snel uit. Wel met je eens dat nu beter is dan over een tijdje.. Maar alsnog niet leuk!
Goed dat je even wat afstand houdt
Bakblik
29-10-2025 om 21:11
Verbaasd dat er toch nog zoveel mensen op de PVV hebben gestemd nu de exitpoll bekend werd.
Hebben die Wilders fans nou echt niks geleerd na dat jaar dat rampkabinet?
Broodjebrie
29-10-2025 om 21:36
Bakblik schreef op 29-10-2025 om 21:11:
Verbaasd dat er toch nog zoveel mensen op de PVV hebben gestemd nu de exitpoll bekend werd.
Hebben die Wilders fans nou echt niks geleerd na dat jaar dat rampkabinet?
Oh mij verbaast het niet. De vaste fans zullen hem blijven steunen.
Ik heb niet op hem gestemd en zal dit ook nooit gaan doen.
Yumi
29-10-2025 om 22:34
Broodjebrie schreef op 29-10-2025 om 18:12:
hij wilt zijn vriendschap met mij niet kwijt. Maar ik ga wel een stap terug doen, zeker als ze het opnieuw willen gaan proberen..
Denk aan jezelf en ga verder met je leven. Het is niet de bedoeling dat jou leven in de "wacht" komt te staan. Ik gun jou iemand die vol voor je gaat en niet eerst dingen moet verwerken of uitzoeken.
Schoondochter
30-10-2025 om 00:23
ik heb net, tot mijn eigen verbazing, positief naar een reclame gekeken op het forum. Even gestaard. Gewoon, omdat het geen politieke reclame was maar een normale.
Broodjebrie
30-10-2025 om 12:13
Yumi schreef op 29-10-2025 om 22:34:
[..]
Denk aan jezelf en ga verder met je leven. Het is niet de bedoeling dat jou leven in de "wacht" komt te staan. Ik gun jou iemand die vol voor je gaat en niet eerst dingen moet verwerken of uitzoeken.
Ik merk dat ik nu ook wat geïrriteerd ben over deze situatie. Ik wil niet de persoon zijn bij wie hij komt uithuilen als het toch niet blijkt te werken met zijn ex. Want hierdoor word ik ook onzeker en voelt het alsof ik moet wachten.
Yumi
30-10-2025 om 18:25
Broodjebrie schreef op 30-10-2025 om 12:13:
[..]
Ik merk dat ik nu ook wat geïrriteerd ben over deze situatie. Ik wil niet de persoon zijn bij wie hij komt uithuilen als het toch niet blijkt te werken met zijn ex. Want hierdoor word ik ook onzeker en voelt het alsof ik moet wachten.
Ik was het al
Daarom schreef ik, dat het niet de bedoeling is dat jou leven in de wacht komt te staan. Hij wil het eerst uitzoeken met zijn ex prima, maar jou leven gaat door en als hij wil uithuilen, of wil vertellen hoe het ervoor staan, heb jij geen tijd.
Broodjebrie
30-10-2025 om 18:42
Yumi schreef op 30-10-2025 om 18:25:
[..]
Ik was het al
Daarom schreef ik, dat het niet de bedoeling is dat jou leven in de wacht komt te staan. Hij wil het eerst uitzoeken met zijn ex prima, maar jou leven gaat door en als hij wil uithuilen, of wil vertellen hoe het ervoor staan, heb jij geen tijd.
Ik snap je.
ToetieToover
30-10-2025 om 18:44
[..]
Broodjebrie schreef op 29-10-2025 om 18:12:
hij wilt zijn vriendschap met mij niet kwijt. Maar ik ga wel een stap terug doen, zeker als ze het opnieuw willen gaan proberen..
Als het echt een platonische pretentieloze vriendschap zou zijn hè. Als. Dan is dat toch helemaal niet gerelateerd aan zijn huidige relatie? Waarop moet je dan wachten?
Auwereel
30-10-2025 om 19:05
Gisteren was ik verbaasd over de verdeling van stembureaus over 2 naburige wijken. In mijn wijk zitten er diverse echt op een kluitje, de naburige wijk heeft er maar 1 en die is nog dicht bij onze wijk ook!
Broodjebrie
30-10-2025 om 19:08
ToetieToover schreef op 30-10-2025 om 18:44:
[..]
[..]
Als het echt een platonische pretentieloze vriendschap zou zijn hè. Als. Dan is dat toch helemaal niet gerelateerd aan zijn huidige relatie? Waarop moet je dan wachten?
Omdat we de laatste tijd meer contact hadden, en we erachter kwamen dat we een hele fijne klik hadden. Maar we hadden naar elkaar uitgesproken dat we er (nog) niks mee willen doen omdat hij net weer vrijgezel is, en dat hij eerst maar eens deze breuk moest verwerken. Zijn hoofd staat er nu ook niet naar om uit te zoeken hoe het tussen ons zit en ik wil niet met iemand gaan daten die net vrijgezel is.
Maar als hij blijkbaar nog wat uit te zoeken heeft, moet hij dat zeker doen. Maar dan ben ik gewoon weer de buurvrouw en is hij gewoon de buurman.
Rogue
30-10-2025 om 19:33
Yumi schreef op 30-10-2025 om 18:25:
[..]
Ik was het al
dit
[..]
been there done that iets te vaak in mijn vorige relatie omdat ik stiekem hoopte dat we weer samen verder konden.
verder eens met wat Yumi al schreef.