Huiskamer
Auwereel
12-02-2023 om 17:55
Waarover heb je jezelf vandaag verbaasd?
Omdat ik me verbaasde vandaag, zonder ergernis en er ook niet blij van werd, maar een nieuw draadje voor mijn verbazing.
Andere verbazingen hier delen mag, graag zelfs, ik verbaas graag mee!
rionyriony
25-09-2025 om 15:31
Broodjebrie schreef op 24-09-2025 om 14:17:
dat de action al kerstspullen heeft.
Ja, meer winkels o.a. mijn tuincentrum; die heeft al enkele rekken. Ik zag iets glinsteren bij Action en heb toen snel mijn rollen vriezerzakjes uit het dichtsbijzijnde rek gegrist om zo snel mogelijk naar de kassa te gaan. Iedere winkel probeert een andere winkel vóór te zijn. Ik denk dat ik winkels mijd en dan maar online ga winkelen.
Ik verbaas me vandaag dat ik niet weg kon vanwege teveel pijn. Ik hoop morgen wel te kunnen. Maar thuis is ook wel leuk hoor, als je de verandering in de planning snel kan verwerken.
Broodjebrie
25-09-2025 om 15:37
rionyriony schreef op 25-09-2025 om 15:31:
[..]
Ja, meer winkels o.a. mijn tuincentrum; die heeft al enkele rekken. Ik zag iets glinsteren bij Action en heb toen snel mijn rollen vriezerzakjes uit het dichtsbijzijnde rek gegrist om zo snel mogelijk naar de kassa te gaan. Iedere winkel probeert een andere winkel vóór te zijn. Ik denk dat ik winkels mijd en dan maar online ga winkelen.
Ik verbaas me vandaag dat ik niet weg kon vanwege teveel pijn. Ik hoop morgen wel te kunnen. Maar thuis is ook wel leuk hoor, als je de verandering in de planning snel kan verwerken.
Ja maar tuincentra hebben altijd kerstshows, daar beginnen ze al op te bouwen in augustus omdat dat heel veel werk is.
Maar vermijd jij nou winkels vanwege de kerstspullen? Waarom?
rionyriony
25-09-2025 om 15:55
Broodjebrie schreef op 25-09-2025 om 15:37:
[..]
Ja maar tuincentra hebben altijd kerstshows, daar beginnen ze al op te bouwen in augustus omdat dat heel veel werk is.
Maar vermijd jij nou winkels vanwege de kerstspullen? Waarom?
Omdat ik Kerst leuk vind maar het tot een bepaalde tijd wil beperken, in verband met overexposure.
Grindelwald
25-09-2025 om 16:51
Broodjebrie schreef op 24-09-2025 om 14:17:
dat de action al kerstspullen heeft.
Ik vind dat echt veel te vroeg, het is september!
Ik zag vorige week op instagram een of andere influencer de kerstboom al op tuigen. Totaal geschift in mijn ogen.
Broodjebrie
25-09-2025 om 17:31
Grindelwald schreef op 25-09-2025 om 16:51:
[..]
Ik zag vorige week op instagram een of andere influencer de kerstboom al op tuigen. Totaal geschift in mijn ogen.
Echt he!
Miepjecody
25-09-2025 om 17:59
[..]
In jouw ogen
De dagen worden somber en mensen vinden die lichtjes leuk.
Rogue
25-09-2025 om 18:01
[..]

Broodjebrie
25-09-2025 om 18:09
Miepjecody schreef op 25-09-2025 om 17:59:
[..]
In jouw ogen
De dagen worden somber en mensen vinden die lichtjes leuk.
Het is nog geen oktober. Ik word ook somber van die donkere avonden maar ik ga nu echt geen kerstversiering ophangen hoor.
Bakblik
25-09-2025 om 18:12
Broodjebrie schreef op 25-09-2025 om 18:09:
[..]
Het is nog geen oktober. Ik word ook somber van die donkere avonden maar ik ga nu echt geen kerstversiering ophangen hoor.
Kerstversiering nog niet maar wel een mooie schaal met herfstblad, kastanjes, eikels, klein pompoentje en en kaarsje in een glas. Lekker knus als het gordijn weer dicht gaat als het donker is.
Broodjebrie
25-09-2025 om 19:00
Bakblik schreef op 25-09-2025 om 18:12:
[..]
Kerstversiering nog niet maar wel een mooie schaal met herfstblad, kastanjes, eikels, klein pompoentje en en kaarsje in een glas. Lekker knus als het gordijn weer dicht gaat als het donker is.
Maar dat snap ik nog, dat zijn herfstspullen.
Yumi
25-09-2025 om 19:14
[..]
Zal het doorgeven aan dochter, die is zo dol op de Kerst dat er eind oktober meerdere bomen staan te pronken.
Vind het ook veel te vroeg, maar hoeveel lopen er maanden lang pepernoten en ander sint en kerst snoepgoed te knagen? Lijkt me een stuk ongezonder dan je huis gezellig willen maken.
Miepjecody
25-09-2025 om 20:12
Bakblik schreef op 25-09-2025 om 18:12:
[..]
Maar er zijn ook mensen die dat dan weer stom vinden. Laat iedereen lekker
Het is sws een verzonnen iets. Dus wanneer je de kerstboom wil is eigen keus
Grindelwald
25-09-2025 om 20:36
Yumi schreef op 25-09-2025 om 19:14:
[..]
Zal het doorgeven aan dochter, die is zo dol op de Kerst dat er eind oktober meerdere bomen staan te pronken.
Vind het ook veel te vroeg, maar hoeveel lopen er maanden lang pepernoten en ander sint en kerst snoepgoed te knagen? Lijkt me een stuk ongezonder dan je huis gezellig willen maken.
Eind oktober is wat anders dan halverwege september. Al vind ik oktober nog steeds te vroeg 😅