Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waarover heb je jezelf vandaag verbaasd?

Omdat ik me verbaasde vandaag, zonder ergernis en er ook niet blij van werd, maar een nieuw draadje voor mijn verbazing.
Andere verbazingen hier delen mag, graag zelfs, ik verbaas graag mee!

Broodjebrie schreef op 02-09-2025 om 22:02:

dat ik een kind blijk te hebben. Ik krijg net een smsje 'hoi mam, dit is mijn nieuwe nummer...'

Vraag me dan toch af waar ik dat kind heb verstopt dan...

Hahahaha 😂

dat ik een kind blijk te hebben. Ik krijg net een smsje 'hoi mam, dit is mijn nieuwe nummer...'

En je hebt nooit iets gemerkt van een bevalling of zo? Of per ongeluk geadopteerd?

Dolfje schreef op 02-09-2025 om 22:30:

[..]

En je hebt nooit iets gemerkt van een bevalling of zo? Of per ongeluk geadopteerd?

Nee ik kan me echt niks herinneren...   

Ik dacht dat ze zulke smsjes of appjes niet meer stuurden.. blijkbaar toch nog wel. 

Oh die kreeg ik ook op mijn werktelefoon! Wel bijzonder, dat een man nog verrast kan worden met een kind snap ik wel, maar ik mag toch hopen dat ik als vrouw wel zou weten of ik een kind had.

Schoondochter schreef op 03-09-2025 om 07:21:

[..]

Oh die kreeg ik ook op mijn werktelefoon! Wel bijzonder, dat een man nog verrast kan worden met een kind snap ik wel, maar ik mag toch hopen dat ik als vrouw wel zou weten of ik een kind had.

Ja precies

lientje69 schreef op 16-08-2025 om 21:27:

Bijna groot deel van de ochtendzorg alleen moeten doen ivm calamiteiten en niet gestresst geweest. Dat verbaast me. Want op vorige werk vonden ze me te gestresst...

Ik lees dit vaker van jou Lientje. Kan het zijn dat je gestresster over komt dan je je voelt? Het is best wat waard om daar eens op te letten, want A kan het zorgen dat je minder capabel overkomt dan je bent en B is het voor collega’s en patiënten lastiger werken/omgaan met iemand waarvan zij denken dat die het eigenlijk niet aan kan dan met iemand die uitstraalt dat het allemaal wel goed komt. 

Auwereel

Auwereel

05-09-2025 om 12:09 Topicstarter

De (bijna) kale kastanjes en de verdwenen bomen op mijn alternatieve fietsroute. Wat kaal allemaal...!

Ha ha deze kreeg ik vorige week ook. Maar dan met Hoi papa. Ik ben toch echt een vrouw en heb geen kinderen. 

Grindelwald schreef op 06-09-2025 om 20:18:

[..]

Ha ha deze kreeg ik vorige week ook. Maar dan met Hoi papa. Ik ben toch echt een vrouw en heb geen kinderen.

Wahaha, blijkbaar worden deze smsjes nog steeds gestuurd dus..

Ik kreeg dat smsje een maand geleden ook 2 x in 1 week. teruggestuurd...al weer? 

We reden vanochtend de snelweg op...en werden tegemoet gereden door een wielrenner... verbaasd en heel erg geschokken. 

En ik was zonder dat ik dat wist van geslacht veranderd. Hoi pap...

Knutselkei schreef op 07-09-2025 om 11:28:

We reden vanochtend de snelweg op...en werden tegemoet gereden door een wielrenner... verbaasd en heel erg geschokken.

Oeps! Was het nog op de oprit? Wielrenner die per ongeluk de verkeerde afslag heeft genomen, toen zag dat hij op de snelweg terecht zou komen en weer omgedraaid is?

Knutselkei schreef op 07-09-2025 om 11:28:

Een spookrijder!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.