Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waarover heb je jezelf vandaag verbaasd?

Omdat ik me verbaasde vandaag, zonder ergernis en er ook niet blij van werd, maar een nieuw draadje voor mijn verbazing.
Andere verbazingen hier delen mag, graag zelfs, ik verbaas graag mee!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-01-2025 om 19:29

ik maak de waterfontein van mijn kat schoon en zeg nog tegen mezelf: Goh, dat deze het nog steeds doet. 
Je raad het al: Hij is schoon en weer gevuld en ik zet hem neer: Doet het niet meer... 

Friezinnetje schreef op 19-01-2025 om 19:29:

ik maak de waterfontein van mijn kat schoon en zeg nog tegen mezelf: Goh, dat deze het nog steeds doet.
Je raad het al: Hij is schoon en weer gevuld en ik zet hem neer: Doet het niet meer...

Hahaha, sorry dat ik moet lachen maar dit is zo herkenbaar!!

(Wel balen trouwens)

Friezinnetje schreef op 19-01-2025 om 19:29:

O dat heb ik zelds n paar keer met mijn auto gehad. Denken dat hij het nog goed doet voor zo'n oud beestje en een paar dagen later moet ik de garage bellen. Bij nader inzien vermoed ik dat ik al iets vreemds hoorde aan de auto zonder dat echt te beseffen

waar ik me echt over verbaasd heb: mensen die zich opgeven om aan een kwis mee te doen en al struikelen over de vraag hoelang een etmaal duurt, hoelang een schrikkeljaar, en niet er aan denken dat ze zelf de kootjes van hun vingers kunnen tellen om te weten hoeveel dat er zijn

Ik heb 14 vingerkootjes aan één hand, 28 aan twee.  Wat helpt me dat volgens jou? De antwoorden op die vragen weet ik dan weer wel.

Moosey schreef op 19-01-2025 om 22:45:

Ik heb 14 vingerkootjes aan één hand, 28 aan twee. Wat helpt me dat volgens jou? De antwoorden op die vragen weet ik dan weer wel.

dat was ook een vraag, en de kandidaat vergat dat ze die kon tellen voor ze antwoord gaf, ze had mazzel met gokken

nlies schreef op 19-01-2025 om 21:44:

waar ik me echt over verbaasd heb: mensen die zich opgeven om aan een kwis mee te doen en al struikelen over de vraag hoelang een etmaal duurt, hoelang een schrikkeljaar, en niet er aan denken dat ze zelf de kootjes van hun vingers kunnen tellen om te weten hoeveel dat er zijn

Nou ja ik kan me voorstellen dat als er een camera op je snufferd staat, je een black out oid kunt krijgen. En vaak worden er meerdere afleveringen op 1 dag opgenomen dus het tempo van opnames ligt wel hoog.

nlies schreef op 20-01-2025 om 00:07:

[..]

dat was ook een vraag, en de kandidaat vergat dat ze die kon tellen voor ze antwoord gaf, ze had mazzel met gokken

Ohhhh hahaha ik dacht dat je bedoelde dat je via je vingerkootjes kon uittellen hoeveel dagen een schrikkeljaar heeft, zoals je op je knokkels kunt checken of een maand lang of kort is bijvoorbeeld  Maar nu snap ik je

Auwereel

Auwereel

14-02-2025 om 20:46 Topicstarter

Verbazing over de weersverwachting komende week. Maximum temperatuur tot dinsdag hooguit 5 graden, woensdag 12 donderdag 15 °C. Ben benieuwd of dat ook zo warm gaat gaat voelen, vandaag vond ik het behoorlijk frisjes.

De beelden van de landing van het Delta Airlines vliegtuig in Toronto. 

Dat iedereen daar levend is uitgekomen... (hoewel enkelen in kritieke toestand)

Auwereel

Auwereel

18-02-2025 om 19:21 Topicstarter

Malibu2 schreef op 18-02-2025 om 13:59:

De beelden van de landing van het Delta Airlines vliegtuig in Toronto.

Dat iedereen daar levend is uitgekomen... (hoewel enkelen in kritieke toestand)

Je weet inderdaad niet wat je ziet bij die beelden. Heel fijn dat het toestel niet in de fik vloog 

Auwereel

Auwereel

18-02-2025 om 19:22 Topicstarter

Kleiner leed; dit jaar al voor de tweede keer een fietser onderuit zien gaan, zonder dat het glad was.

Als ik op deze site de cookies-verklaring krijg klik ik “onder 24 aan”. Tot mijn verbazing krijg ik dan telkens als eerste advertentie gokreclames te zien. Nu vind ik die toch al twijfelachtig, maar voor onder 24 ronduit schandalig!

Over een opmerking van een collega.

Vanuit onze functie zien wij wie er in en uitdienst gaat en of het een man/vrouw is. Dit keer was het geslacht non-binair/
Waarop zij zeg: Ik vind Noa* toch echt een vrouwelijke naam hoor.

Doe normaal joh denk ik dan.
En nee, ik heb er (jammer genoeg) niks van gezegd..

Auwereel

Auwereel

07-03-2025 om 13:26 Topicstarter

Bezig met iets te regelen voor komend academisch jaar, 2025/2026... 2026???!! Dan word ik potdorie al 60!   
En mijn man, 7 jaar ouder, gaat volgend jaar met pensioen...! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.