Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waarom is jouw avatar jouw avatar?

Geinspireerd door het waar komt jouw forumnick vandaan topic. Waarom is de avatar van jouw forumaccount jouw avatar?

Ik zocht afbeeldingen van Nightnurse op Google en zocht een leuke uit.

Bloem uit de tuin.

Het is de plek waar ik het liefste rondstruin.

PriceyRook54

PriceyRook54

01-09-2022 om 14:33

Ik kan van de meeste avatars niet eens zien wat het is, dan moet ik dus echt op de naam klikken. Bakblik bijvoorbeeld en Valdemar - toevallig allebei brood. Ik had geen idee!

Mijn avatar gebruik ik ook al 20+ jaar, random online plaatje. Het viel me nog mee dat ik hem opnieuw kon vinden toen ik hier mijn nick aanmaakte. 

Bette Midler in de jaren 80 luid en irritant. 

due-scimmie betekent 2 aapjes. Hiervoor had ik op viva 1Aapje maar toen ik nieuwe nick wilde ben ik op Google 2 aapjes gaan vertalen en deze optie vond ik het leukste 

Wollstonecraft schreef op 01-09-2022 om 13:32:

ik heb een selfie van mijn nick.

Ik ook.

LoveCats!

LoveCats!

01-09-2022 om 16:05 Topicstarter

Mijn avatar is een anime-afbeelding van het internet, en het leek mij een mooie avatar, dus daarom heb ik hem gebruikt. 

Hiervoor had ik mijn kat als avatar.

TanSwallow86

TanSwallow86

01-09-2022 om 16:41

Nick is HarleyQuin en avatar ook

Ik lijk op d’r. Als ik inzoom zie ik het niet meer maar op het eerste gezicht zag ik mezelf erin, toen ik een jaar of 12 was of zo. 

Vanwege mijn forumnaam.

Als je Mad Men kent dan weet je het

Mee overgebracht van Viva.

Ik vond het een toffe madam maar ook wel ergens een zot spook. En dat laatste ben ik soms ook. En het is ook een grappige foto met dat torenhoge kapsel.

Toen het destijds op Viva in een topic ging over je lengte en ik schreef dat het bij mij 1,73m was, vroeg iemand 'en is dat dan je haar inbegrepen?'.  Die dacht dat het een foto van mezelf was en ik mijn haar dus echt zo had. Niet dus.

Ik werd, een hele tijd geleden lid op Viva tijdens een nogal intensieve periode waarin ik erg voor mezelf aan het opkomen was. Dat was een nieuwe ervaring voor mij en deze avatar gaf weer hoe ik me voelde: een sterke, strijdbare vrouw. Gevoel is ook nooit meer weggegaan dus de avatar is gebleven.

MatureJackal76

MatureJackal76

22-09-2022 om 12:41

ik had eerst een foto van het bier Fruitesse maar die kwam niet goed tot zijn recht, dus maar overgeschakeld op een willekeurig fruitplaatje.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.