Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar zou jíj goed in willen zijn?

Ongeacht of je het ook daadwerkelijk zou kunnen,
waar zou jij goed in willen zijn?

Ik heb er twee 😊
Stuntvliegen (kan ik never nooit niet, mis het oh zo belangrijke 'gevoel' van coördinatie)

en

Salsa/latin dansen
Gisteren zag ik dit filmpje WAUW 


https://m.youtube.com/watch?v=kqSFANwgojo


Er zijn allerlei talen die ik goed zou willen leren spreken, o.a. Frans, Italiaans en nieuw-Grieks. 

Zingen

In het spreken van talen Frans,Duits,en Spaans.

Duits spreek ik een klein beetje.
Frans heel weinig hooguit campingfrans.
Spaans spreek ik niet.

Het zou wel kunnen dan moet ik echter wel goed investeren in een studie en tijd om de talen goed te leren.
Of een periode in het desbetreffende land verblijven dan pik je de taal ook snel op.

WickedCurlew89

WickedCurlew89

06-09-2021 om 20:35

Zingen en Capoeira. 

ButterCup

ButterCup

06-09-2021 om 20:41 Topicstarter

Mss is het leuk als je erbij schrijft of je het ook een beetje kan of dat het ook nooit gaat gebeuren.

Krav maga

Nooit gedaan en ik verwacht ook niet dat ik er talent voor zou hebben, maar het lijkt me een uiterst nuttige skill. 

Cello spelen. Zou het alsnog wel graag willen leren, maar een cello is erg duur en les nemen momenteel niet haalbaar. 

Maree schreef op 06-09-2021 om 20:45:

Cello spelen. Zou het alsnog wel graag willen leren, maar een cello is erg duur en les nemen momenteel niet haalbaar.

onhaalbaar vanwege tijd? of geld?

Ik zou wel goed willen zijn in het spelen van muziek. Ik was te lui om te oefenen vroeger, en nu heb ik andere hobby waarin ik veel tijd steek.
Dus ik vermaak mij op zich al prima!

Maar ik vind heel veel muziek ongelooflijk mooi.

Zingen, het lijkt me zo leuk on dat goed te kunnen. In de buurt zit iemand die blijkbaar beweert dat ze iedereen kan leren zingen. Ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen...

Ik zou ook wel muziekschrift willen kunnen lezen.
Dan bedoel ik niet alleen de noten spelen, maar al weten hoe het klinkt vóórdat je een instrument aangeraakt hebt.

Klassiek geschoolde zangers leren dat, als ik het goed heb.
En violisten ook, denk ik, want op een viool zit niet voor elke toon een toets of knop.

Skiën op techniek. 
Nu kan ik ook prima skiën, maar de techniek nog beter onder de knie krijgen lijkt mij echt fijn.Zodat je met nog minder krachtsinspanningen de berg af skiet.

 

alles!
Ik wil alles wat ik doe goed kunnen en ook alle dingen die ik zou willen doen en ik wil heel veel. 
Perfectionisme is me niet vreemd.

Zingen en gitaarspelen lijken me heel leuk om goed te kunnen.  En ik zou heel graag zonder angst voor een grote groep mensen willen kunnen spreken. Probleem 1 zit hem in mijn angst voor een grote groep mensen te spreken. Ik wordt daar heel zenuwachtig van. En probleem 2 zit hem in datgene wat ik wil overbrengen. Ik ben niet zo heel goed in iets op een hele mooie,  pakkende of levendige manier overbrengen, met mooie anekdotes, een goede verhaallijn, emoties, passende voorbeelden etc. Ik ben jaloers op mensen die daar heel goed in zijn en waarbij het ook nog eens lijkt alsof ze het zo uit hun mouw schudden.

Pianospelen! We hebben wel een piano, dat was altijd een droom van me. Maar ik kan het maar een klein beetje. Ik kan eigenlijk alleen de bovenste notenbalk goed lezen. Maar les is zo duur!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.