Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Ik ben voor de verandering weer eens verdrietig om mijn hele situatie.  Wanneer stoppen  die tranen nu eens???

Zo gek lijkt me dat niet  Lientje, het is niet niks.

Sterkte Dolfje en Lientje

Dankjewel, man is vanaf ergens in de middag geblokt in de planning dus dan gaan we er ff heen. Voor ons hoeft het niet maar schoonmoeder wil dat graag dus dan doen we dat. Vond het laatst al vreselijk om hem zo te zien. 

Ted68 schreef op 28-07-2026 om 08:57:

Ik snap niet dat er mensen zijn die huizen beiladen, omdat de bezitters een andere mening hebben; Nederland tolerant? Das war einmal….

Ja, een auto moedwillig in het water laten verdwijnen!

Het lijkt ook een geval te zijn van zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

Auwereel

Auwereel

31-07-2026 om 15:54 Topicstarter

Ja, inderdaad, zo van "Als die buitenlanders komen, stelen ze allemaal onze auto's!" O, wacht...

We zouden uit eten, hadden nog een dinnerbon.
Bleek helaas verlopen, zo jammer! Was best een flinke bedrag.

Dat ik sinds ik van vakantie terug ben, waar mijn hoofd stil was, geen hoofdpijn, goed wel flink verbrand alleen maar lig te huilen.
En al flinke hoofdpijn heb.
En dat man me zegt te snappen, maar mijn hoofd werkt helaas anders.

Alle dieren die moeten vluchten en vaak niet eens kunnen vluchten voor de natuurbranden. Daar wordt ik heel verdrietig van.

Problemen bij mijn kinderen, is even teveel!

Dat ik al mijn verpleegkundige spiekkaarten, ouwe badges en alles wat je verder in de zorg in je zakken hebt gisteren weggegooid hebt. Mijn eigen bedrijfje loopt voor een start up echt goed, maar mijn big verloopt volgend jaar, ik ga nooit meer aan de benodigde uren komen en het is nu dus echt een definitief afscheid. 

Jojo63 schreef op 03-08-2026 om 21:28:

Dat ik sinds ik van vakantie terug ben, waar mijn hoofd stil was, geen hoofdpijn, goed wel flink verbrand alleen maar lig te huilen.
En al flinke hoofdpijn heb.
En dat man me zegt te snappen, maar mijn hoofd werkt helaas anders.

Wij wachten nog steeds op het naderend einde van familielid. Vind het zo lang duren. 

Heel veel sterkte Dolfje.
Ja wachten duurt lang helaas he.

Het is inmiddels gebeurd. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.