Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
Roos57
29-03-2026 om 08:40
Evaluna schreef op 28-03-2026 om 18:45:
Ik werk in de ouderenzorg en het gaat slechter met een bewoner. Toen ik vanmorgen bij haar kwam ging het weer minder, ik vraag me af of ze de volgende dienst er nog is. Het is goed zo, want bijna 90 en haar leven is echt voltooid, maar toch houdt het me bezig. Heb ook nog niet zoveel ervaring met palliatieve zorg, maar stond er vanmorgen wel alleen voor. Het ging goed, maar het heeft wel veel energie gekost.
Dat alleen staan maakt het nog zwaarder.
Ongelofelijk hoe de ouderen zorg uitgekleed wordt .
Ik vind je een topper. Zorg goed voor jezelf en wat jij nodig hebt !!
Evaluna
29-03-2026 om 09:10
Dank jullie wel voor jullie medeleven en herkenning. Ik stond samen met een andere collega, maar die heeft veel minder ervaring en is nogal onzeker. Als ik met een meer ervaren collega had gestaan had zij het alleen gedaan. Ik vind het wel fijn dat ik er was op dat moment. Las vanmorgen in een algemeen bericht dat ze vannacht is overleden. Mijn gevoel / intuïtie zat dus goed. Echt verdrietig ben ik niet, fijn dat het snel is gegaan.
Dolfje
29-03-2026 om 10:13
De situatie met schoonvader met Alzheimer wordt nu wel erg zwaar voor schoonmoeder. Dinsdag komt er iemand van een verzorgingshuis de situatie thuis bekijken.. De indicatie is er voor zorg met verblijf maar ja er is nog geen plek daar.