Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
Ted68
26-02-2026 om 06:52
Gefeliciteerd Afro….En jammer dat het niet zo gelopen is als jullie je gewenst hadden. Maar ga lekker genieten van je jongens!
OnherkenbaarAnoniem
26-02-2026 om 06:58
Afrodite05 gefeliciteerd! Eindelijk is het voorbij met alle nare gevolgen van zwangerschap voor jou.
Het was niet leuk maar het komt goed!
Ga ervan genieten.
Herfstappeltaart
26-02-2026 om 07:07
afrodite05 schreef op 26-02-2026 om 03:13:
Ik had verwacht alleen een niet-verdrietige update te kunnen geven rondom de geboorte van onze tweede zoon, maar helaas ging er veel niet zoals gepland. We waren pas veel later welkom op de OK, waardoor we ineens extra opvang voor de eerste zoon moesten regelen (stress). Daarna werkte de ruggenprik niet goed genoeg, waardoor ik onder gehele narcose moest en de geboorte dus niet mee kon maken. Man mocht er daardoor ook niet bij blijven. Zoon zat ook nog eens vast in mijn bekken, waardoor er een vacuümpompje nodig was (zielig, nu heeft hij hoofdpijn, klein als hij is...). Daarna keken we uit naar de ontmoeting tussen oudste en jongste, maar oudste bleek 39 graden koorts te hebben. Dus man heeft hem naar bed gebracht, hopelijk kan de ontmoeting morgen wel doorgaan en voelen beide zoons zich weer beter.
Ik had me deze dag toch anders voorgesteld... Maar er is gelukkig ook en hele hoop blijdschap dat de jongste er nu is, dat de helse zwangerschap voorbij is (en dat dit de laatste zwangerschap was, dus nooit meer deze ellende!). De misselijkheid lijkt ook zo goed als weg te zijn, wat een gekke maar fijne gewaarwording is na 9 mnd. En nu kan ik niet slapen...
Wat jammer dat het zo gegaan is Aphrodite...maar natuurlijk: Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Heel veel geluk gewenst!🍀
madee
26-02-2026 om 07:12
Van harte gefeliciteerd Afrodite! Hij is er, en dat is het belangrijkste. Dit soort dingen heb je nu eenmaal niet in de hand, hoe graag je het ook anders wenste. Komende dagen komen al die leukere dingen heus nog aan de beurt, nu eerst jij herstellen van de hele situatie en je oudste koortsvrij worden. Laat je lekker verwennen! Veel geluk samen ❤️
Auwereel
26-02-2026 om 07:57
Gefeliciteerd Afrodite! En geen wonder dat je niet slapen kan na zoveel stress. Heel veel gezondheid voor beide kinderen en jezelf gewenst! En sterkte voor je man ook, dat lijkt me niet makkelijk, een ziek kind naast je pasgeborene mer hoofdpijn
Dolfje
26-02-2026 om 08:07
Hier ook gefeliciteerd Afro, snap dat deze ervaring je verdrietig maakt omdat je het je anders had voorgesteld.
Dorestad
26-02-2026 om 08:58
gefeliciteerd Afrodite. Ik hoop dat de hoofdpijn van de nieuwgeborene zo over is, dat oudste niet ziek wordt en dat jij snel herstelt en hopelijk kunt genieten van de komende tijd en dat je broodje filet Americain heerlijk gaat smaken (plus alle andere dingen die de afgelopen maanden niet gegeten konden worden)
Schoondochter
26-02-2026 om 09:20
Afrodite, gefeliciteerd! Ik begrijp dat dit niet de ervaring was die je wenste. Ik hoop dat je zonen elkaar snel kunnen ontmoeten.
lientje69
26-02-2026 om 11:00
Gefeliciteerd afrodite! Fijn dat alles achter de rug is. Jammer dat het niet zo liep zoals je wilde , maar dat gaan zwangerschappen en bevallingen zelden is helaas ook de ervaring bij mij. Lekker genieten nu hoop ik samen met je gezin genieten!
Ies
26-02-2026 om 11:06
Afrodite, gefeliciteerd!
Wat rot voor je dat het zo liep.
Ik hoop dat jullie allemaal snel weer opknappen. ❤️🩹