Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Tijgeroog schreef op 06-11-2025 om 14:32:

Ik leg wel eens dopjes van frisdankflessen met daarin een brokje op een laag water (op een dienblad of een bakplaat). Met die dobberende dopjes vallen er altijd wel brokjes in het water, en die proberen ze dan uit het water te krijgen door te likken. Dat werkt niet, dus gaan ze lang door met likken en krijgen dan best wat water binnen.

Zal dat eens proberen. 

ik las net het verslag van de rechtszaak over het mishandelde meisje. Ik ben er echt verdrietig en boos om. 

Grindelwald schreef op 06-11-2025 om 15:22:

[..]

Dat heb ik gedaan 🙂

Extra water, lekker veel natvoer maar hij is niet echt een natvoer liefhebber. Ik heb een extra kattenbak gekocht. Ik hoop echt dat het nu beter gaat want als dat niet zo is dan moet hij opgenomen in een kliniek. Heeft hij weer stress.

Vind het zo sneu voor hem, hij is zo lief.

Hier gaat er 1 op puppy matjes die ik in de kattenbak leg. Na zn blaas operatie weigerde hij op zn bak te gaan. Maar hij gaat nu op puppy matjes. 

Hier bleken de stenen te groot te zijn om uit te plassen.

Sterkte en snap je helemaal 

Grindelwald schreef op 06-11-2025 om 14:28:

Maak mij nog steeds zorgen om mijn kat.
Hij is 2 dagen bij de dierenarts geweest voor blaasgruis. Catheter gehad en de blaas is doorgespoeld met vocht via infuus.
Hij heeft zoveel stress gehad. Hij is behoorlijk van slag. Vandaag slaapt hij heel veel. Maar hij moet wel genoeg drinken anders kan hij weer niet plassen.

Ergens heb ik steeds het gevoel dat hij het niet gaat redden 😥

Wat verdrietig Grindelwald

Grindelwald schreef op 06-11-2025 om 15:22:

[..]

Dat heb ik gedaan 🙂

Extra water, lekker veel natvoer maar hij is niet echt een natvoer liefhebber. Ik heb een extra kattenbak gekocht. Ik hoop echt dat het nu beter gaat want als dat niet zo is dan moet hij opgenomen in een kliniek. Heeft hij weer stress.

Vind het zo sneu voor hem, hij is zo lief.

Je hebt ook van dat soepachtige natvoer, misschien is dat wat?

lientje69 schreef op 06-11-2025 om 16:47:

[..]

Je hebt ook van dat soepachtige natvoer, misschien is dat wat?

Ik heb wat natvoer in een blender gedaan. Met wat water er bij. Dat vond hij wel lekker.

Broodjebrie schreef op 06-11-2025 om 15:42:

ik las net het verslag van de rechtszaak over het mishandelde meisje. Ik ben er echt verdrietig en boos om.

Ik heb toen ze in het ziekenhuis terecht kwam,er een uitgebreid nieuwsbericht over gelezen. Het was zo vreselijk, zo verschrikkelijk naar, dat ik het lef niet meer heb om er nog iets over te lezen. 😢

Grindelwald schreef op 06-11-2025 om 17:44:

[..]

Ik heb wat natvoer in een blender gedaan. Met wat water er bij. Dat vond hij wel lekker.

Hoop dat hij snel weer opknapt!

Yumi schreef op 06-11-2025 om 22:22:

[..]

Ik heb toen ze in het ziekenhuis terecht kwam,er een uitgebreid nieuwsbericht over gelezen. Het was zo vreselijk, zo verschrikkelijk naar, dat ik het lef niet meer heb om er nog iets over te lezen. 😢

Het is te afschuwelijk voor woorden..

Broodjebrie schreef op 07-11-2025 om 08:24:

[..]

Het is te afschuwelijk voor woorden..

Ik lees dit, denk terug en ik schiet weer vol 😢

Yumi schreef op 07-11-2025 om 09:32:

[..]

Ik lees dit, denk terug en ik schiet weer vol 😢

Wat ik zo erg vind is dat het meisje zowel op school, als de politie, als vreemde mensen in de supermarkt heeft gevraagd om hulp en niemand deed wat. Daarnaast hadden die monsters al eerder 2 kinderen mishandeld en krijgen doodleuk weer 2 kinderen ook al stonden ze in het systeem. Wat is er mis met dit land? En niemand wordt er voor vervolgd

Frisdrank1972 schreef op 07-11-2025 om 09:37:

Wat ik zo erg vind is dat het meisje zowel op school, als de politie, als vreemde mensen in de supermarkt heeft gevraagd om hulp en niemand deed wat. Daarnaast hadden die monsters al eerder 2 kinderen mishandeld en krijgen doodleuk weer 2 kinderen ook al stonden ze in het systeem. Wat is er mis met dit land? En niemand wordt er voor vervolgd

In de supermarkt hebben ze haar wel opgevangen en de politie voor haar gebeld, maar de politie heeft haar weer terug naar haar pleegouders gebracht. Dat is wat ik destijds heb begrepen, nu kan ik het niet meer volgen om dezelfde redenen die hierboven staan: te gruwelijk 😢

https://nos.nl/artikel/2589551-pleegkind-vlaardingse-pleegouders-mishandelden-ons-omdat-we-niet-nederlands-zijn

Hie kan ik zo boos over worden. Ze hadden die jongens daarvoor al ernstig mishandeld en toch kregen die 2 monster de zorg voor die meisjes. Degene die dat heeft goedgekeurd mag van mij ook achter de trailies verdwijnen.

Yumi schreef op 06-11-2025 om 22:22:

[..]

Ik heb toen ze in het ziekenhuis terecht kwam,er een uitgebreid nieuwsbericht over gelezen. Het was zo vreselijk, zo verschrikkelijk naar, dat ik het lef niet meer heb om er nog iets over te lezen. 😢

Ook iets over gelezen en mijn maag draaude er ook van om. Wie doet nou zoiets...

Ik heb gister erg slecht nieuws gekregen over mijn tante. Het moet nog echt even landen en ik weet niet wat ik zeggen moet. Ook tegen mijn moeder.. (ben wel meteen naar haar toegegaan gister en vd week gaan we naar mijn tante)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.