Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Auwereel

Auwereel

14-04-2025 om 16:46 Topicstarter

Ach, sterkte Lientje...

Auwereel

Auwereel

14-04-2025 om 16:47 Topicstarter

Auwereel schreef op 12-04-2025 om 08:36:

Mijn man heeft iets onder de leden, moet nu urine en bloedonderzoek om te zien wat het is. Ik maak me al wat langer zorgen om man, hij komt af en toe wankel over, ik dacht dat het een conditie-probleem was en wilde meer met hem wandelen, fietsen, sportschool, maar misschien zit er toch wat anders achter. Ik hoop dat het meevalt.

Nou, eerste uitslagen zijn alvast goed, geen rare dingen gezien in bloed en urine, alles functioneert zoals het hoort. Dat is alvast wat. Wel verder onderzoek, maar man knapt al op, dus wie weet voelt hij zich alweer beter als hij terecht kan voor verder onderzoek. * Opgelucht *

Fijn Auwereel! 

dat ik weer zo'n last heb van mijn menstruatie. Buikkrampen, migraine. Het lijkt per keer erger te worden. Voor mijn zwangerschappen was het ook echt heftig en was ik maandelijks echt ziek. Die kant lijkt het weer op te gaan. 

Dat is een geruststelling Auwereel, fijn voor jullie.

lientje69 schreef op 14-04-2025 om 16:29:

Dat ik momenteel het vertrouwen in alles en iedereen kwijt ben. Ik ben normaal ondanks heel veel tegenslag een positief persoon. Maar begin het op te geven. Ik ben zó gedesillusioneerd . Te vaak en te veel teleurgesteld op meerdere fronten. Dat doet me verdriet want zo herken ik mezelf niet meer.

Lientje

Auwereel schreef op 14-04-2025 om 16:47:

[..]

Nou, eerste uitslagen zijn alvast goed, geen rare dingen gezien in bloed en urine, alles functioneert zoals het hoort. Dat is alvast wat. Wel verder onderzoek, maar man knapt al op, dus wie weet voelt hij zich alweer beter als hij terecht kan voor verder onderzoek. * Opgelucht *

Fijn Auwereel!

Dat ik momenteel het vertrouwen in alles en iedereen kwijt ben. Ik ben normaal ondanks heel veel tegenslag een positief persoon. Maar begin het op te geven. Ik ben zó gedesillusioneerd . Te vaak en te veel teleurgesteld op meerdere fronten. Dat doet me verdriet want zo herken ik mezelf niet meer.

Ach Lientje, het is ook logisch dat je je zo voelt met alles wat er speelt. Ik hoop dat je je positiviteit weer wat terug kunt vinden en dat je mensen tegenkomt die je daarbij helpen door wel betrouwbaar te zijn.

Dat mijn lijf niet doet wat ik wil. Ik ben te zwaar dus lekker aan het bewegen maar buiten slijmbeursontsteking in heup nu ook een overbelaste knie.  

Wat heb je het zwaar! Sterkte! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-04-2025 om 19:34

je krijgt momenteel ook erg veel op je bordje Lientje.   voor jou en denk goed om jezelf.

voor jou Lientje 

Wat fijn Auwereel

Auwereel

Auwereel

15-04-2025 om 12:42 Topicstarter

Fijn dat er bij de checks niets te vinden was, maar helaas nemen de klachten, die eerst afnamen, toch weer flink toe.
Man zit ONDER de huiduitslag, huisarts heeft geen idee, voor de dermatoloog moet nog een afspraak gemaakt worden. Eerst dachten we, dat probleem is verdwenen voordat hij bij de dermatoloog aan de beurt is, dus er maar even foto's van maken om te laten zien wat het probleem was, maar zoals het nu gaat heeft hij echt wat om te laten zien.
Gelukkig doet het niet pijn en jeukt het niet, maar man voelt zich wel slapper dan normaal.
Dus verdrietig dat het beter-worden opeens toch weer tegenvalt. De vakantie die we wilden plannen maar op de lange baan geschoven, jammer. Maar als hij maar weer beter wordt, da's het belangrijkste.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.