Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
Yumi
02-03-2025 om 17:20
Bedankt voor de reacties, het zat me al een paar weken hoog, goed dat het eruit is.
Lientje 
rionyriony
08-03-2025 om 14:23
Ik ben wel elke dag verdrietig ja. Soort scheurend gevoel. Ergens in mijn borst maar ik weet niet precies waar. Het bestaat dus echt, dat gebroken hart gevoel.
Zeefietser
08-03-2025 om 20:04
rionyriony schreef op 08-03-2025 om 14:23:
Ik ben wel elke dag verdrietig ja. Soort scheurend gevoel. Ergens in mijn borst maar ik weet niet precies waar. Het bestaat dus echt, dat gebroken hart gevoel.
Deze begrijp ik helemaal, op de een of andere manier, kan ik niet gelukkig zijn, ik heb nooit een realtie gekregen zoals mijn ouders al 50 jaar bij elkaar zijn, ikzelf al 2x gescheiden, wat hun hebben (mijn ouders) had ik graag gewillen, maar dat zit er niet in. Dus ik luister naar metal, al heel mijn leven eigenlijk, life sucks.
lientje69
10-03-2025 om 16:29
Leidinggevende vroeg hoe het met me ging omdat ik vrij stilletjes was. Gelijk een mega huilbui. Het maakt me extra verdrietig dat ik op dit moment door omstandigheden mijn emoties dus niet onder controle heb.
Broodjebrie
10-03-2025 om 17:35
lientje69 schreef op 10-03-2025 om 16:29:
Leidinggevende vroeg hoe het met me ging omdat ik vrij stilletjes was. Gelijk een mega huilbui. Het maakt me extra verdrietig dat ik op dit moment door omstandigheden mijn emoties dus niet onder controle heb.
Denk aan jezelf lieverd 
rooiekater
10-03-2025 om 18:35
lientje69 schreef op 10-03-2025 om 16:29:
lientje69
13-03-2025 om 09:02
Dank jullie wel voor de
. Ik was net ook weer erg verdrietig. Dochter belde op van haar werk dat ze niet kan stoppen met huilen. Het lijkt er eindelijk uit te komen bij haar, ze is net als ik een weg- stopper en verdringer. Beter nu dan volgende week, hoewel ik erg bang ben voor de stabiliteit van haar tijdens de rechtzaak. Maak me veel zorgen. Tevens gaat het met mijn zus niet goed. Dit is echt een vreselijke week/weken. Zal zo blij zijn als volgende week achter de rug is. Denk ik. Hoop ik...