Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Kind had knullig ongelukje gehad met hechtingen als gevolg. Kind overstoer maar uiteindelijk zonder problemen gehecht. En daar gaat de planning van de laatste 2 weken vakantie want moet 2 weken rustig doen.

De uitvaart is geweest, ik hield het redelijk goed. Ook tijdens mijn toespraak. Tot daarna toen ik wat mensen zag.
Unaniem besloten dat we elkaar veel te weinig zien dus er wordt wat gepland.

Thora schreef op 07-08-2026 om 13:53:

[..]

Ik ben d.m.v. hypnose van het roken afgekomen. Daar wordt vaak lacherig over gedaan en/of gezegd.......daar geloof ik niet in. Echter is hypnotherapie een wetenschap en geen Rasti Rostelli show. En volkomen veilig.

Ik kan niet vaak genoeg vertellen aan mensen hoe blij ik ermee ben. Nu 3 jaar van het roken af. Geen afkickverschijnselen, niet aangekomen, niet depressief geworden en geen drang naar nicotine. Mis ik het roken? Ja, ik mis de handeling maar niet de nicotine. Het hoesten, stinken en als een paria behandeld worden mis ik ook niet.

Alle nare dingen die je beschrijft zou je met hypnotherapie dus geen last van hebben.

Via waar? Zit nu op dag twee. Het gaat nu gelukkig maar wie weet handig voor de toekomst. 

Het nieuws van de lieve dochter van een lieve vriendin 💔

Dat ik in 14 dagen tijd vandaag voor de zesde keer migraine heb.. 😢 

Koettie schreef op 11-08-2026 om 19:00:

[..]

Via waar? Zit nu op dag twee. Het gaat nu gelukkig maar wie weet handig voor de toekomst.

Door Hypnose Stoppen met Roken? Vind een coach op Hypnosezorg.nl

Hier vind je therapeuten door het hele land. Zelf ben ik bij Jeroen Wessels in Delft geweest en ben daar heel tevreden over. Maar ja, je moet wel in de buurt wonen dan.

Ik wil wel adviseren de therapeut van je keuze rechtstreeks te benaderen. Waarschijnlijk is het dan goedkoper en het complete bedrag gaat naar hem of haar i.p.v. een deel.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.