Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Dolfje schreef op 11-03-2026 om 15:08:

Afscheid genomen. Ik zei iets van "ik weet niet wat ik moet zeggen ". Hij zei maak er een mooie toekomst van het is goed zo of zo. En Houdoe. Nu zit ik thuis met man te wachten op het definitieve bericht.

Heel veel sterkte Dolfje!

Sterkte dolfje. Zelfs als  je band minder goed is, is het toch je ouder. Een stukje verleden dat verdwijnt. En daar mag je ondanks de wat mindere band ook best verdrietig om zijn.

Sterkte Dolfje 

Auwereel

Auwereel

11-03-2026 om 16:33 Topicstarter

Sterkte Dolfje
Ik weet ook niet wat ik moet zeggen, maar er wordt aan je gedacht 

Sterkte Dolfje 

Sterkte Dolfje!   "Het is goed zo" vind ik een mooi en passend afscheid. Hopelijk geven doe woorden je troost.

Bedankt allemaal. 

Veel sterkte 

Veel sterkte Dolfje 

heel veel sterkte Dolfje en Lientje.

Veel sterkte Dolfje hoe de band ook was, dit is altijd moeilijk.

Ik word een beetje verdrietig van mijn werk. Door personeelstekort lopen we al maanden onderbezet op beide vestigingen waar ik werk. Ik loop dus ook al maanden een beetje achter de feiten aan voor mijn gevoel. Personeel van de ene vestiging helpt de andere met het rooster rond te krijgen, dus ook op die vestiging missen we mensen op de vloer op bepaalde dagen. En er is geen uitzicht op verbetering eigenlijk. Ik werk ook regelmatig ineens een half uur per dag langer en dat lijkt niet veel, maar ik begin het echt te merken. Waar ik aangenomen ben met de belofte om vroeg te starten en vroeg naar huis te kunnen (als het rooster het toeliet, lees : er niemand vrij is), werk ik nu al heel lang van vroeg tot laat. En op beide vestigingen lopen we gewoon structureel met te weinig mensen nu. Ik vind het werk zelf nog steeds ontzettend leuk, maar de stress die het nu oplevert omdat het gewoon continu druk is overal is niet fijn. En dat er niemand op een vacature af komt geeft weinig hoop op verbetering de komende tijd 😔

sterkte dolfje, je hebt het goed gezegd, heel eerlijk en dicht bij jou. Eigenlijk zijn er ook geen passende woorden. Fijn dat je vader zo kon reageren. 
Het wachten lijkt me slopend

duizel schreef op 11-03-2026 om 20:41:

Het wachten lijkt me slopend

Uiteindelijk was dat minder dan een uur nadat we thuis waren. Raarste uur uit mijn leven.

Uitvaart staat nu vast ( klein). Dan nog van alles afhandelen. Zit wel de hele tijd al met tranen in mijn ogen. 

Ies

Ies

11-03-2026 om 21:26

Sterkte Dolfje

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.