Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Zelfde casus waar ik een paar weken terug verdrietig van werd, een dakloze vrouw. Van t weekend onderkoelt en vandaag bijna ambulance gebeld ivm niet meer reageren. Liep met een sisser af (ze sliep ipv bewusteloos) maar zo tragisch en op werk discussie want 'niet behandelbaar, niet onze verantwoordelijkheid'. Prima als iemand het over zou pakken maar dat is dus niet zo. Als mens heb je gvd toch ook een verantwoordelijkheid, los van je instelling of degene die je loon betaald. Naja, morgen weer verder knokken. 

@ afrodite05
Hoe gaat het met je, volgens mij moet je de uitslag van de bloedtest al binnen hebben?

Ik word heen en weer geslingerd tussen hoop, boosheid en verdriet. 

Dolfje schreef op 09-02-2026 om 19:14:

Ik word heen en weer geslingerd tussen hoop, boosheid en verdriet.

Yumi schreef op 09-02-2026 om 19:10:

@ afrodite05
Hoe gaat het met je, volgens mij moet je de uitslag van de bloedtest al binnen hebben?

Lief dat je het vraagt. Ik heb wel uitslagen, maar het interpreteren gebeurt pas morgenmiddag tijdens de belafspraak met de gyn. Ik heb uiteraard wel gegoogled, maar bij zwangerschapsdiabetes lijken andere waarden gehanteerd te worden dan bij gewone diabetes. Sowieso staat overal iets anders. Ik vermoed dat het meevalt, maar daar durf ik nog niet op te vertrouwen. Telefoontje dus maar afwachten. 

Knuffel voor Dolfje

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.