Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
SuzyQFive
08-02-2026 om 20:10
watertoren schreef op 06-02-2026 om 14:58:
[..]
Ja, alle 6 de poliepen waren goed maar ik ben deze week weer een paar dagen erg ziek geweest. Ik heb uitstulpingen in de dikke darmwand (diverticulis) . Daarin blijft ontlasting achter en als die gaat ontsteken dan ben ik weer ziek met diaree, misselijk en braken. Ik ben nu wel vezelrijk gaan eten met ook meer groente en fruit.
Mijn vriend heeft dat ook. Heb je geen Movicolon of Macrogol?
SuzyQFive
08-02-2026 om 20:11
afrodite05 schreef op 06-02-2026 om 16:54:
Ik ben 36w zwanger en ik kan volmondig zeggen dat het een klote zwangerschap is (het kindje is uiteraard heel gewenst, maar ik had het me anders voorgesteld). Sinds 6w functioneer ik niet meer door extreme misselijkheid (HG). Al die tijd zit ik in de ziektewet. Er zijn nog allerlei kwalen bij gekomen: bekkenpijn, restless legs, carpaal tunnelsyndroom, zwangerschapsmigraine... En vandaag zijn er sterke aanwijzingen dat ik ook nog zwangerschapsdiabetes heb, op de valreep. Maandag moet ik een aantal keer bloed laten prikken bij de huisarts om te checken of het echt zo is.
Ik heb net een poosje zitten lezen over zwangerschapsdiabetes en ik word er erg verdrietig van. Blijkbaar hebben zowel het kindje als ik later kans op nogal wat klachten (aldus het diabetesfonds). Pff, kon er ook nog wel bij...
Och wat balen dat dat er ook nog bijkomt zeg… Hopelijk blijft het daarbij!
SuzyQFive
08-02-2026 om 20:14
Dolfje schreef op 07-02-2026 om 11:16:
Sterkte allemaal.
Mijn verdriet is over ouder, de overlevingskansen waren best ok. Een aangepast leven zou mogelijk moeten zijn maar hij gooit het bijltje erbij neer en stopt met de behandeling. Waarschijnlijk maandag naar een hospice want alleen naar huis is geen optie. Wij begrijpen het niet.
Sterkte …
SuzyQFive
08-02-2026 om 20:18
Ik ben mijn ring kwijt 😭.
Mijn vriend en ik zijn niet getrouwd maar het is wel onze relatie-ring. Ivm de kinderen wonen we niet samen.
Het voelt alsof er een soort band is doorgesneden.
Ik ben veel afgevallen dus de ring is wat te groot geworden, was al eerder bijna afgevallen maar dan merkte ik het wel. Nu stond ik in de winkel en zag dat ie weg was. 😟
Dolfje
08-02-2026 om 22:25
Oh dat is ruk Suzy. Misschien een berichtje op je lokale Facebook pagina van je wijk of winkels of zo. Ik zie bij ons regelmatig zulke berichten voorbij komen.