Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
lientje69
02-12-2025 om 17:59
Layka.12 schreef op 30-11-2025 om 23:18:
Ik ben intens verdrietig omdat er een lieve jonge vrouw op dit moment op sterven ligt.
Moeder van twee kleine jongetjes die hun mama nog zo hard nodig hebben.
♥️♥️
Wat vreselijk Layka
Sterkte!
madee
02-12-2025 om 18:17
Yumi schreef op 02-12-2025 om 17:57:
Gebeuren ineens allerlei dingen om me heen die niet bepaald positief zijn, van ontslagen tot meerdere zieken, en een vuurspuwende buur. Daarnaast zit ik al maanden op een bevolkingsonderzoek te wachten, omdat het te lang uitloopt toch maar een afspraak gemaakt met de huisarts, zit er zoals ik al dacht een knobbeltje in mijn borst. Ziekenhuis vraagt een contactpersoon, dat ik het niet weet, iedereen heeft op het moment wel iets anders aan z'n hoofd. Wil eigenlijk gewoon even het onderzoek afwachten, soms heb je genoeg aan de eigen sores.
![]()
Wat een stress dan ineens weer. Adem in, adem uit, en probeer je inderdaad maar op jezelf en je eigen welzijn te concentreren. Anderen helpen en steunen is mooi, maar kan alleen als je zelf energie over hebt. Sterkte!
Dolfje
02-12-2025 om 18:46
Ted68 schreef op 02-12-2025 om 18:14:
Wat een treurige dingen weer; voor iedereen die het nodig heeft;
Van mij ook inderdaad voor iedereen
lientje69
02-12-2025 om 18:49
Gebeuren ineens allerlei dingen om me heen die niet bepaald positief zijn, van ontslagen tot meerdere zieken, en een vuurspuwende buur. Daarnaast zit ik al maanden op een bevolkingsonderzoek te wachten, omdat het te lang uitloopt toch maar een afspraak gemaakt met de huisarts, zit er zoals ik al dacht een knobbeltje in mijn borst. Ziekenhuis vraagt een contactpersoon, dat ik het niet weet, iedereen heeft op het moment wel iets anders aan z'n hoofd. Wil eigenlijk gewoon even het onderzoek afwachten, soms heb je genoeg aan de eigen sores.
![]()
Heftig Yumi , ook sterkte voor jou!
Bailey26 schreef op 02-12-2025 om 16:07:
Mijn hondje gaat nu wel erg snel achteruit. Vanavond naar de dierenarts, hopelijk valt het mee
Ik ga duimen dat het meevalt
Grindelwald
02-12-2025 om 19:56
![]()
hopelijk kan je snel terecht.
Grindelwald
02-12-2025 om 19:57
Bailey26 schreef op 02-12-2025 om 16:07:
Mijn hondje gaat nu wel erg snel achteruit. Vanavond naar de dierenarts, hopelijk valt het mee
Sterkte!
Bailey26
02-12-2025 om 20:18
Helaas slecht nieuws gekregen bij de dierenarts. Hondje heeft een bottumor. De pijnstilling kon nog iets opgehoogd worden. En verder is het goed in de gaten houden dat hij niet teveel pijn krijgt of stopt met eten.
Ben er heel verdrietig onder. Ik heb hem van mijn vader gekregen toen ik uit huis ging. Mijn vader is 4 jaar geleden overleden.
Broodjebrie
02-12-2025 om 20:23
Bailey26 schreef op 02-12-2025 om 20:18:
Helaas slecht nieuws gekregen bij de dierenarts. Hondje heeft een bottumor. De pijnstilling kon nog iets opgehoogd worden. En verder is het goed in de gaten houden dat hij niet teveel pijn krijgt of stopt met eten.
Ben er heel verdrietig onder. Ik heb hem van mijn vader gekregen toen ik uit huis ging. Mijn vader is 4 jaar geleden overleden.
Ach nee toch