Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Rosemary00 schreef op 29-11-2025 om 17:41:

[..]

Ingewikkeld en beschadigd maken mensen niet een leuk persoon. Ik ben niet zo van de projectjes.

Prima, doe je het toch niet. Het is een van mn beste vriendinnen. Daarom verdrietig als het soms zo spaakloopt. 

Rosemary00 schreef op 29-11-2025 om 17:41:

[..]

Ingewikkeld en beschadigd maken mensen niet een leuk persoon. Ik ben niet zo van de projectjes.

En wat is er in jou leven voorgevallen dat jij zo bot en ongevoelig jou mening hierover geeft? Sorry hoor, maar niemand vraagt jou om hier een projectje van te maken.

Koettie schreef op 29-11-2025 om 18:02:

[..]

Prima, doe je het toch niet. Het is een van mn beste vriendinnen. Daarom verdrietig als het soms zo spaakloopt.

Snap ik 

Koettie schreef op 29-11-2025 om 18:02:

[..]

Een vriendschap moet voor jou toch ook leuk zijn. Je moet jezelf niet zo wegcijferen. 

Rosemary00 schreef op 29-11-2025 om 18:31:

[..]

Een vriendschap moet voor jou toch ook leuk zijn. Je moet jezelf niet zo wegcijferen.

Het is ook leuk? Ik ben nu verdrietig om een specifiek iets, wat niets zegt over of het verder wel of niet leuk is. 

Rosemary00 schreef op 29-11-2025 om 18:31:

[..]

Maar soms kan je wat voor een vriendschap over hebben. Aan iedereen mankeert wat. Als de vriendschap verder goed is waarom deze dan beëindigen?

Van de berichtgeving over Soedan. Net een artikel gelezen op de NOS en ik krijg gewoon maagpijn van wat ik lees. Hoe kan het allemaal? Hoe kunnen mensen zich tot kinderverkrachting verlagen? Wat zijn dit voor beesten? Ik snap het niet. Echt niet. En het stemt me zeer verdrietig en boos.  

Edit: het was niet de NOS maar NU.nl

Herfstappeltaart schreef op 30-11-2025 om 09:15:

Van de berichtgeving over Soedan. Net een artikel gelezen op de NOS en ik krijg gewoon maagpijn van wat ik lees. Hoe kan het allemaal? Hoe kunnen mensen zich tot kinderverkrachting verlagen? Wat zijn dit voor beesten? Ik snap het niet. Echt niet. En het stemt me zeer verdrietig en boos.

Edit: het was niet de NOS maar NU.nl

Vreselijk dit artikel, had het ook gelezen en begrijp niet dat je zoiets een ander kan aandoen, ik denk zelfs dat je dit geen beesten kunt noemen....
In Soedan zijn plassen bloed vanuit de ruimte te zien: 'Als vliegen gedood' | Buitenland | NU.nl

Yumi schreef op 30-11-2025 om 15:04:

[..]

Vreselijk dit artikel, had het ook gelezen en begrijp niet dat je zoiets een ander kan aandoen, ik denk zelfs dat je dit geen beesten kunt noemen....
In Soedan zijn plassen bloed vanuit de ruimte te zien: 'Als vliegen gedood' | Buitenland | NU.nl

Nee je hebt gelijk. Dat doet de dieren geen eer aan. 

Ik ben intens verdrietig omdat er een lieve jonge vrouw op dit moment op sterven ligt. 
Moeder van twee kleine jongetjes die hun mama nog zo hard nodig hebben.
♥️♥️

Ondanks twee soorten medicatie,  bloeddruk momenteel aan de hoge kant.

Layka.12 schreef op 30-11-2025 om 23:18:

Ik ben intens verdrietig omdat er een lieve jonge vrouw op dit moment op sterven ligt.
Moeder van twee kleine jongetjes die hun mama nog zo hard nodig hebben.
♥️♥️

Ach wat verdrietig, sterkte Layka

Mijn hondje gaat nu wel erg snel achteruit. Vanavond naar de dierenarts, hopelijk valt het mee 

Bailey26 schreef op 02-12-2025 om 16:07:

Mijn hondje gaat nu wel erg snel achteruit. Vanavond naar de dierenarts, hopelijk valt het mee

Sterkte Bailey🌹

Gebeuren ineens allerlei dingen om me heen die niet bepaald positief zijn, van ontslagen tot meerdere zieken, en een vuurspuwende buur. Daarnaast zit ik al maanden op een bevolkingsonderzoek te wachten, omdat het te lang uitloopt toch maar een afspraak gemaakt met de huisarts, zit er zoals ik al dacht een knobbeltje in mijn borst. Ziekenhuis vraagt een contactpersoon, dat ik het niet weet, iedereen heeft op het moment wel iets anders aan z'n hoofd. Wil eigenlijk gewoon even het onderzoek afwachten, soms heb je genoeg aan de eigen sores. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.