Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Cle0 schreef op 11-11-2025 om 17:58:

En OT. Mijn kat kwakkelt een beetje de laatste dagen. Na medicatie bij de da gedroeg ze zich weer als vanouds, maar nu zakt het weer een beetje in.

Wat vervelend voor je kat. Ik ga voor je duimen dat ze snel weer opknapt. Is ze al oud? Waar heeft ze last van. Zo naar als je huisdier wat mankeert. Je wil ze troosten maar je kan het ze niet uitleggen. Sterkte! 

Jujubee schreef op 11-11-2025 om 18:50:

[..]

Wat vervelend voor je kat. Ik ga voor je duimen dat ze snel weer opknapt. Is ze al oud? Waar heeft ze last van. Zo naar als je huisdier wat mankeert. Je wil ze troosten maar je kan het ze niet uitleggen. Sterkte!

Nee ze is pas twee. Maar begin van de avond weer wat medicatie gegeven en dat werkt wel. Ze lijkt gewoon wat ziekjes, de dierenarts kon verder niets vinden.  

Ben vandaag een beetje verdrietig dat mijn gekneusde rib me zoveel energie kost. Tranen zitten hoog. Niet handig op kantoor

pind@ schreef op 12-11-2025 om 10:48:

Ben vandaag een beetje verdrietig dat mijn gekneusde rib me zoveel energie kost. Tranen zitten hoog. Niet handig op kantoor

pind@ schreef op 12-11-2025 om 10:48:

Nou dat is wel erg toevallig want ik zit met hetzelfde nadat ik vorige week vd trap gedonderd ben.. Na overleg met de apotheek Diclovenac gaan slikken (Ik heb nogal fysiek werk) en gelukkig is de pijn daardoor wel een stuk minder maar dit gaat nog lang duren ben ik bang... en verder ben ik ook nog bont en blauw maar goed.

Sterkte   

Verder had ik al geschreven over slecht nieuws van familielid; Gister gehoord dat ze geen behandelingen wil, wat ik snap maar ik vind dat ook heftig.. Kl***zooi... 

Ben er gewoon effe klaar mee   

rooiekater schreef op 12-11-2025 om 20:10:

Ben er gewoon effe klaar mee

Herkenbaar..

Rooie kater 

Dat ik me zo graag over mijn angst heen wil zetten maar het lukt maar niet. Wat er onder de angst zit is angst om de controle te verliezen, faalangst en weinig zelfvertrouwen. Vandaag heeft de angst (weer) gewonnen, zo voelt het echt. Ik wil het zo graag anders maar mijn hoofd zit zo in de weg. Ik weet niet meer hoe ik hier verder mee moet. Al verschillende tranen om gelaten

Mijn tante is gisteravond overleden. Het is bizar snel gegaan, ze was erg ziek...

MissHolmes schreef op 13-11-2025 om 07:41:

Mijn tante is gisteravond overleden. Het is bizar snel gegaan....

Ongelooflijk snel, ze had nog maar een paar dagen geleden de diagnose gekregen toch? Heel veel sterkte, gecondoleerd 🕯️

MissHolmes schreef op 13-11-2025 om 07:41:

Mijn tante is gisteravond overleden. Het is bizar snel gegaan, ze was erg ziek...

Gecondoleerd 

Auwereel

Auwereel

13-11-2025 om 08:07 Topicstarter

Sterkte MissHolmes...

Auwereel

Auwereel

13-11-2025 om 08:08 Topicstarter

Duizel, wat jammer dat je (faal)angst zo in de weg zit...

MissHolmes, wat snel zeg. Gecondoleerd.  Heel veel sterkte gewenst. 

En ook voor duizel   wat is je angst? Als je het kwijt wilt hoor.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.