Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Regendrup. schreef op 18-08-2025 om 10:55:

- quote verwijderd-

Ach jeetje..  Vreselijk als je kinderen niet goed gaan of wat mankeren. Sterkte.

Ach wat een narigheid, sterkte Regendrup.

Sterkte Regendrup.

Ik word verdrietig van mijn schoonvader, hij heeft Alzheimer en je ziet hem gewoon achteruit gaan. We waren er net eventjes maar wat je ook verteld hij weet zich niks meer te herinneren. En wat me nu ook opviel was dat hij de namen van man en zijn broer noemde terwijl hij de kinderen van mijn zwager bedoelde ( we hadden het over dat hier de scholen weer zijn begonnen) en hij zei moeten *** en **** ook weer naar school.

sterkte Regendrup 

Roos57 schreef op 18-08-2025 om 10:48:

[..]

Heb je wel eens gedacht om weer een opleiding te doen ?

Ja alleen is dat al tot 2 keer toe mislukt. Maar ik sluit een 3de poging niet uit 

voor iedereen 

rooiekater schreef op 18-08-2025 om 16:01:

[..]

Ja alleen is dat al tot 2 keer toe mislukt. Maar ik sluit een 3de poging niet uit

Goed zo 💪🏻

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-08-2025 om 17:01

voor Regendrup. 

Dolfje, een vreselijke ziekte is het. Ik heb mijn moeder er ook zo door zien veranderen. 
En nu heeft mijn schoonzusje het, ze is nog maar 56. 

Sterkte Regendrup wat een rot nieuws.

Wat naar Dolfje en Friezinnetje om dit mee te maken bij een naaste, sterkte.

Ik was vandaag verdrietig om 1 van mijn vaste cliënten die best wel achteruit gaat  en ik er rekening mee moet gaan houden dat ik haar mogelijk niet heel lang meer kan helpen... Daar werd ik laatst al op gewezen door mijn jobcoach en vandaag kreeg ik weer bevestiging en dat raakte mij want ik heb inmiddels een goede band met haar opgebouwd.

Friezinnetje schreef op 18-08-2025 om 17:01:

Dolfje, een vreselijke ziekte is het. Ik heb mijn moeder er ook zo door zien veranderen.
En nu heeft mijn schoonzusje het, ze is nog maar 56.

Oh wat ontzettend jong al. Wat triest.

2 jonge mensen in mijn omgeving. De ene is net overleden en de ander gaat zeer binnenkort.

Ach stokstaart; dat is heel erg verdrietig....

stokstaart schreef op 19-08-2025 om 13:51:

2 jonge mensen in mijn omgeving. De ene is net overleden en de ander gaat zeer binnenkort.

Sterkte Stokstaart 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.