Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Sterkte Fladderak!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-06-2025 om 21:15

oh bah Fladderak, sterkte hiermee. 

Fladderak schreef op 13-06-2025 om 20:37:

Dat ik mijn moeder moest bellen dat er een kwaadaardige tumor bij mij is geconstateerd. Och haar hartverscheurende huilbui

sterkte 

Wat vreselijk Fladderak…ik hoop dat er een goede behandeling mogelijk is, ik wens je in ieder geval veel sterkte!

sterkte 🧡 Fladderak

Dolfje gefeliciteerd! 
Ik was op mijn verjaardag ook op vakantie.  En ook niets gehoord van mijn moeder.  Doet je toch wat dan.

Fladderak wat erg. Heel veel sterkte.

Sterkte Fladderak!

sterkte Fladderak

Auwereel

Auwereel

13-06-2025 om 23:10 Topicstarter

Sterkte Fladderak en ook voor je moeder.

Fladderak schreef op 13-06-2025 om 20:37:

Dat ik mijn moeder moest bellen dat er een kwaadaardige tumor bij mij is geconstateerd. Och haar hartverscheurende huilbui

Ah nee Zo rot om te moeten zeggen 😩. 
Wat heb je? 

Fladderak. Wat vreselijk. Veel sterkte, ook voor je moeder. 

Auwereel

Auwereel

15-06-2025 om 13:35 Topicstarter

Verdriet over iemand wier volwassen kind is overleden. Ziekte van haar kind begon met dat van mijn kind, mijn kind is genezen.

Auwereel schreef op 15-06-2025 om 13:35:

Verdriet over iemand wier volwassen kind is overleden. Ziekte van haar kind begon met dat van mijn kind, mijn kind is genezen.

Och jeetje wat heftig  

Ach wat verdrietig Auwereel, sterkte.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.