Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
madee
27-05-2025 om 21:22
Als bijvoorbeeld immunotherapie goed aanslaat dan is er best nog wel een jaar of 2 in goede kwaliteit te leven, maar je moet dus wel geluk hebben dat de soort die ze kiezen ‘pakt’. En je kunt ook de pech hebben van vreselijk nare bijwerkingen. Ik hoop dat ze ook een second opinion vragen, het scheelt soms ook per dokter wat de vooruitzichten en behandelingsmogelijkheden zijn die de dokter ziet zitten.
duizel
28-05-2025 om 10:48
ik was ook heel erg geschrokken van dit nieuws. En dat je dan beelden ziet van het optreden van afgelopen weekend de ziggo dome. Zo onwerkelijk dat hij daar niks door lijkt te hebben van alles wat er in zijn lichaam zit.. ze zien er heel gelukkig uit daar. En dan een paar dagen later dit nieuws...
Thora
28-05-2025 om 12:12
Auwereel schreef op 08-05-2025 om 16:12:
Verdrietig dat bij mijn man de huiduitslag, die van het weekend begon weg te trekken, vanaf dinsdag weer in volle hevigheid is teruggekomen. De dermatoloog waar we vandaag bij geweest zijn, noemde de huiduitslag "indrukwekkend".
![]()
Er moet verder onderzoek verricht worden om te achterhalen wat het is en waar het vandaan komt. En de dermatoloog waarschuwde al, soms kom je daar niet achter
Heb ik ook eens gehad. Weet nog steeds niet wat het was. Want het trok ineens weg en is nooit meer teruggekomen. Ik gun jouw man dit ook heel erg♥️
Auwereel
28-05-2025 om 12:38
Nou, Thora, hoop ik ook,maar nu ziet het er niet naar uit, soms wordt het minder, maar daarma vlamt het weer op.
Ik zal het mijn man zeggen, wie weet kan zo'n positieve boodschap zijn immuunsysteem een boost geven!
Broodjebrie
29-05-2025 om 08:23
duizel schreef op 28-05-2025 om 10:48:
ik was ook heel erg geschrokken van dit nieuws. En dat je dan beelden ziet van het optreden van afgelopen weekend de ziggo dome. Zo onwerkelijk dat hij daar niks door lijkt te hebben van alles wat er in zijn lichaam zit.. ze zien er heel gelukkig uit daar. En dan een paar dagen later dit nieuws...
Ik ben nog steeds van slag merk ik. Komt misschien ook omdat Freek van mijn leeftijd is. Gisteren had ik boulevard opstaan en daar hadden ze het over hem, ik voelde gewoon tranen opkomen.
BlairW
29-05-2025 om 08:56
duizel schreef op 28-05-2025 om 10:48:
Ik denk inderdaad dat het lijkt alsof hij niks door heeft. Ik neem aan dat hij zich toen ook al wel grote zorgen maakte. Zo’n diagnose komt niet van de ene op de andere dag. Knap om dan toch zo vrolijk nog op het podium te kunnen staan. En heel begrijpelijk dat de rest van de concerten af is gezegd nu de diagnose definitief is. Wat een zorgen zullen ze zich hebben gemaakt de afgelopen tijd en dan zo’n uitkomst, vreselijk.
stokstaart
29-05-2025 om 17:24
Mijn lief zei vanochtend iets tegen me wat ze soms vervelend vond maar ze gebruikte daarbij een woord die A echt lullig was en B voor mij persoonlijk echt een mega trigger vanwege chronisch trauma en een grote angst. Ik begon acuut heel erg hard en ongecontroleerd te janken.
Ze heeft uitgebreid excuses gemaakt, we hebben het er goed over gehad en ze is extra lief maar ik ben er nog down van.
Koettie
29-05-2025 om 23:37
Ben sip. Prima dag, beetje chaotisch met klussen en nu game of thrones op de bank met een cocktail, lekker tegen elkaar aan. En toen ging t het even casual over samenwonen, niet heel serieus. Hebben het er vaker over gehad en weet en snap zijn twijfel. En hij zei ja twijfel, ligt niet aan jou of je huis.
En toen zei hij later als grapje nou ligt beetje aan je huis want geen kinderkamer.
Was soort van grapje maar eigenlijk geen grapje en vind t zo pijnlijk en zo gruwelijk stom.
duizel
30-05-2025 om 00:28
BlairW schreef op 29-05-2025 om 08:56:
[..]
Ik denk inderdaad dat het lijkt alsof hij niks door heeft. Ik neem aan dat hij zich toen ook al wel grote zorgen maakte. Zo’n diagnose komt niet van de ene op de andere dag. Knap om dan toch zo vrolijk nog op het podium te kunnen staan. En heel begrijpelijk dat de rest van de concerten af is gezegd nu de diagnose definitief is. Wat een zorgen zullen ze zich hebben gemaakt de afgelopen tijd en dan zo’n uitkomst, vreselijk.
Dat had ik me ook bedacht inderdaad. Dat het eigenlijk niet zo kan zijn geweest dat er 2 dagen voor dit bericht nog geen zorgen, ziekenhuisafspraken, onderzoeken zijn geweest. Daarom ook het woordje lijkt.
Picunia
30-05-2025 om 01:12
N.a.v. het nieuws van Freek werd ik (ook) verdrietig van het feit, dat ze een dag na de diagnose naar buiten moesten treden, vanwege de optredens in de Ziggodome. Ik had ze zo gegund, dat ze hier even samen en met hun geliefden bij stil hadden kunnen staan, zonder de schrik, zorgen en meningen van minder dierbaren.
Dolfje
13-06-2025 om 08:20
Jaartje ouder geworden en niks van mijn ouders gehoord gisteren. Mijn vader heb ik vrijdag nog gezien, die zei toen fijne dag vast maar hoeveel moeite is een berichtje sturen nou helemaal?
Ben op vakantie met man en had mijn moeder dat laten weten en kreeg weer een app met een verwijt " dacht dat je me vergeten was " ons laatste app contact was op koningsdag, ook uit mijn initiatief toen. Volgens haar moet het van twee kanten komen maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee.
Broodjebrie
13-06-2025 om 08:25
Dolfje schreef op 13-06-2025 om 08:20:
Jaartje ouder geworden en niks van mijn ouders gehoord gisteren. Mijn vader heb ik vrijdag nog gezien, die zei toen fijne dag vast maar hoeveel moeite is een berichtje sturen nou helemaal?
Ben op vakantie met man en had mijn moeder dat laten weten en kreeg weer een app met een verwijt " dacht dat je me vergeten was " ons laatste app contact was op koningsdag, ook uit mijn initiatief toen. Volgens haar moet het van twee kanten komen maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee.
Schoondochter
13-06-2025 om 08:27
Wat naar, Dolfje 
Roos57
13-06-2025 om 08:49
Wat naar
en gefeliciteerd 🥳 van deze onbekende